معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۲ شهر ری :

در دهه ی فجر 1357 دانش آموز ناحیه ی 2 شهر ری سرود انقلاب را همسرایی می کنند

شهرری (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه 2 شهر ری در جلسه ی آمادگی برای دهه ی فجر اهم برنامه های اجرایی این دهه ی مبارک را اعلام نمود.

کد مطلب: ۷۰۸۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، حسن زاده معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه ی 2 شهر ری گفت : برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های این دهه کمیته ی استقبال از دهه ی فجر تشکیل می شود و با توجه به تعطیلات پنجشنبه و جمعه در روز شنبه راس ساعت:33 9 همزمان با سالگرد ورود امام خمینی به وطن زنگ انقلاب در تمامی مدارس نواخته خواهد شد .وی افزود : ازبرنامه های مهم این دهه دیدار مسئولین با خانواده ی شهدا و جانبازان و غبار روبی از مزار شهداست .

بنا بر این گزارش حسن زاده در حاشیه ی جلسه ی آمادگی برای دهه ی فجر که با حضور معاونین و کارشناسان اداره برگزار شد اعلام کرد : گروه همسرایان 1357 نفره آموزش و پرورش ناحیه ی 2 شهر ری در روز 22 بهمن در میدان شهر ری سرود انقلاب را همخوانی خواهند کرد . وی افزود : به دانش آموزانی که از 10 تا 22 بهمن ماه به دنیا آمده اند توسط مدارس هدایایی اهداء خواهد شد و در مسابقه ی آذین بندی مدارس و کلاس ها به این مناسبت پس از ارزیابی از 3 مدرسه ی برگزیده تقدیرمی گردد.

وی در تبیین دیگر برنامه ها گفت : برگزاری مسابقات ورزشی ، تیر و کمان ، تنیس روی میز در اداره ، جشن متمرکز با همکاری شهرداری در فرهنگسرای ولاء ، همایش بزرگ مدیران و معاونین پرورشی در سالن همایشهای فدک ، بازدید همکاران از موزه ی عبرت و برگزاری جنگ های شادی در کانون فرهنگی و تربیتی شهید رجایی از دیگر برنامه های این دهه ی مبارک است .

/خبرنگار:امیر حسین سهرابی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار