برپایی غرفه بازارچه کاروفناوری در قوچان

مدیر دبیرستان شاهد عرفان قوچان عنوان کرد: اهداف این نمایشگاه توسعه خلاقیت، نواوری، کارافرینی، شناخت استعداد های دانش آموزان برای انتخاب شغل در آینده می باشد.

کد مطلب: ۷۰۸۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، رجبعلی جنگی مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهار داشت: دانش آموزان در این نمایشگاه چگونگی بازار یابی، ریسک پذیری در کارها و همچنین معرفی محصول، نحوه قیمت گذاری و فروش محصولات و جلب مشتری آشنا می شوند. رویکرد کلی این بازارچه و نمایشگاه کار آفرینی بوده و محور بازارچه درس کار و فناوری، جایگزین محور کار آفرینی به صورت رقابت مدرسه ای شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه های پژوهشی و ایجاد فرصت مناسب برای رشد استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان است و با توجه به تغییر رویکرد های آموزشی از انتقال دانش به پژوهش محور و تولید دست ساخته های دانش آموزان انتظار می رود مدیران و عوامل اجرایی مدارس زمینه های مناسب را برای شرکت همه دانش آموزان ایجاد کنند.

جنگی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان در مورخ 17 بهمن ماه (بازدید ویژه مدارس پسرانه) و 18 بهمن ماه(بازدید ویژه مدارس دخترانه) در محل سالن ورزشی وحدت واقع در فرهنگیان شماره 2 تشکیل خواهد شد. مدارس متوسطه دوره اول و دوم که دارای غرفه در محل برپایی نمایشگاه می باشند برای چینش و برپایی غرفه خود می توانند از ساعت 20 روز یکشنبه 15 لغایت 16 بهمن به محل برپایی غرفه ها مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار