استاندار قم خبر داد: کاهش 3 درصدی طلاق در استان قم طي 9 ماهه سال جاری

قم (پانا) - استاندار قم از کاهش آمار طلاق در 9 ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال 95 در این استان خبر داد .

کد مطلب: ۷۰۸۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

سید مهدی صادقی استانداری قم در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان؛ ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، مردم را در صحنه های مختلف کشور پیشرو دانست و اظهار کرد: حاکمیت و مسئولین دستگاهها همواره در برنامه های مختلف کشور حضوری فعال دارند.

صادقي گفت: باید با مشارکت فراگیر آحاد مردم و اقشار مختلف، در برابر هجمه های دشمنان اسلام، راهپیمایی وحدت آفرین و پرشکوه 22 بهمن ماه را در مسیر مصلحت نظام برگزار کنیم.

استاندار قم برنامه های بزرگداشت دهه فجر را نقطه عطفی در ارائه عملکرد دستگاهها عنوان و اضافه كرد: مديران دستگاه ها نسبت در برنامه هاي افتتاحيه ي اين دهه مشاركت فعال داشته باشند.
وي همچنین در مورد اجرای طرح اصلاح موارد نامناسب در منظر شهری قم گفت: در جلسه شورای فرهنگ عمومی سیاست های کلی طرح ها بررسی می شود و اجرای آن باید با ابلاغ به دستگاههای متولی بصورت هماهنگ عملیاتی شود.

صادقی همچنین با بیان کاهش 3 درصدی آمار طلاق و کاهش 11 درصد ازدواج در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل در استان ادامه داد: آمار طلاق در بهار سال جاری نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش داشته است.
وی در پایان به برنامه ششم توسعه کشور اشاره و خاطر نشان کرد: در این برنامه کاهش مراجعات مردمی به ادارات در چارچوب طرح دولت الكترونيك و شهر هوشمند مورد تأکید است که منجر به کاهش برخی مشكلات و ایجاد سلامت اداری خواهد شد.

اجرای طرح ملی حفظ قرآن در دهم اسفند، اولین دوره فارغ التحصیلان ادبیات دوره پایداری دانشگاه آزاد اسلامی، کاهش 24 درصدی آمار درخواست طلاق بواسطه برگزاری کلاس های آموزشی متقاضیان طلاق، برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب دین و نمایشگاه استانی کتاب در 25 بهمن از جمله مباحث مطروحه در این جلسه بود.

در پایان این جلسه نیز استاندار قم از پوستر فراخوان تولید محتوا در فضای مجازی که در بحث کاهش آسیب های اجتماعی در فضای مجازی برگزار می شود رونمایی كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار