رئیس پلیس آگاهی استان گلستان

سارق حرفه ای "کف زن" در گنبدکاووس دستگیر شد

سارق حرفه‌ای کف‌زن توسط پلیس آگاهی استان گلستان شناسایی و دستگیر شد.

کد مطلب: ۷۰۸۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، سرهنگ مجتبی مروتی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان گنبدکاووس، مبنی بر سرقت پول‌هایشان توسط سارق حرفه‌ای کف زن، موضوع به صورت ویژه با هدف شناسایی و دستگیریی سارق مورد نظر در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش آکاایران: وی افزود: این سارق با مراجعه به افراد رهگذر با بیان جملات عربی وانمود می‌کرد که اهل ایران نبوده و درخواست مشاهده وجه رایج ایران را می‌کرد، که با نشان دادن وجه نقد توسط شهروندان، در یک چشم برهم زدن و فاقد آن که کسی متوجه شود، اقدام به سرقت پول اشخاص می‌کرد.

مروتی با بیان اینکه پس از مدتی انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات کامل، سرانجام سارق مورد نظر شناسایی شد، بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی استان در نهایت، پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سارق مورد نظر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

وی اظهارداشت: این سارق حرفه‌ای در تحقیقات صورت گرفته، در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس، به ارتکاب جرم انتصابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با بیان اینکه تحقیقات و اقدامات همچنان در جهت شناسایی مالباختگان ادامه دارد، از کسانی که با این روش طعمه این سارق حرفه‌ای شده اند خواست: به‌منظور شناسایی متهم به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان واقع در گرگان بلوار الغدیر- جنب جایگاه سوخت CNG‌ مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار