۸۴۰ میلیارد تومان به صنایع البرز تسهیلات مستقیم پرداخت شده است

استاندار البرز از پرداخت مستقیم ۸۴۰ میلیارد تومان تسهیلات مستقیم به بانک های استان خبر داد و گفت: اکنون بر روی نوسازی صنایع و ایجاد صنایع جدید تمرکز داریم و کماکان نیز البرز در جایگاه نخست ستاد تسهیل در کشور قرار دارد.

کد مطلب: ۷۰۸۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، محمدعلی نجفی ،عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: از ۴ ماه قبل اقداماتی که برای رونق صنایع شروع کرده ایم خوب پاسخ داده است، یکی از مشکلاتی که استان داشت در بحث جذب ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی بود و تا امروز استان توانسته بیش از ۵۰۷ میلیارد تومان از اعتبارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استفاده کند.

وی افزود: کماکان البرز استان اول کشور با فاصله معناداری با سایر استانها است،درحالی که در آخر شهریور استان در رتبه بیست و هفتم کشور بودیم.

استاندار البرز گفت: این حاکی از همکاری همه متولیان و‌دست اندرکاران،به خصوص بانک ها و بخش خصوصی است.

وی افزود: پرداختی های مستقیم نیز سرجمع ۸۴۰ میلیارد تومان بوده است و عمده نیازهای استان نوسازی صنایع و ایجاد صنایع جدید است که باید منابع و تسهیلات را باید در این بخش متمرکز کنیم.

در ادامه این نشست با حضور جمعی از صنایع و مدیران ضمن ارائه گزارش عملکرد کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید،دغدغه های واحدهای تولیدی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار