مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل مطرح کرد؛

برگزاری نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب در اردبیل

اردبیل (پانا) - همزمان با ایام الله دهه فجر و به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان نمایشگاه مدرسه انقلاب در بیش از 100 آموزشگاه استان اردبیل برپا خواهد شد.

کد مطلب: ۷۰۸۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد

محسن امینی هدف از این برگزاری این نمایشگاهها آشنایی دانش آموزان با تفکرات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین به تصویر کشیدن کارنامه سیاه پهلوی و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش دانش آموزان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می باشد .

وی افزود: این نمایشگاه دارای غرفه های متعدد به ابتکار خود دانش آموزان است که شامل پرچم داران پایداری، آفتاب ولایت و رستاخیز سقوط و همچنین غرفه انصارالمهدی(عج)، غرفه ترویج معارف قرآنی، غرفه پلاک60 که به ترورهای منافقین در دهه 60می پردازد، می باشد .

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل گفت: به صورت نمادین این نمایشگاه از 12بهمن ماه در مدارس اردبیل و شهرستان ها با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح خواهد شد و تا 22بهمن دانش آموزان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند .

امینی افزود: این نمایشگاه در مراحل شهری، استانی و ملی توسط کارشناسان دفتر مرکزی داوری و از آموزشگاه های برتر تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار