مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان‌وبلوچستان خبر داد: آغاز نام‌نویسی داوطلبان صندوق ذخیره فرهنگیان

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان‌وبلوچستان از نام‌نویسی کاندیداهای صندوق ذخیره فرهنگیان از امروز تا 17 بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۸۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش‌وپرورش، علیرضا نخعی اظهار کرد: مشارکت فرهنگیان سراسر کشور در مدیریت صندوق ذخیره فرهنگیان با تدبیر وزیر آموزش‌وپرورش در قالب این اقدام عملی می‌شود.
وی ادامه داد: بر این اساس انتخاب سه عضو هیات امنا و بازرس ویژه صندوق از میان فرهنگیان سراسر کشور از طریق برگزاری انتخابات در حال عملیاتی شدن است.
مدیر کل آموزش‌وپرورش استان سیستان‌وبلوچستان دارا بودن حداقل 12 سابقه خدمت، پنج سال عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان و داشتن حداقل مدرک کارشناسی یا معادل آن را از شرایط کاندید شدن در این انتخابات ذکر کرد.
نخعی افزود: در این دوره از انتخابات صندوق بجز معلمان و آموزگاران هیچ از مدیران، معاونان مناطق، شهرستان و استان‌ها نمی‌توانند شرکت کنند.
وی ادامه داد: بعد از نام‌نویسی افراد در سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان رای‌گیری برای انتخاب افراد برتر از 18 تا 20 بهمن در سامانه برگزار می‌شود.
مدیر کل آموزش‌وپرورش استان سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: همچنین نفرات برتر این دوره از انتخابات به مرحله دوم راه یافته و به صورت حضوری و مستقیم در تهران برگزیده خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار