تقارن دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه بستری مناسب برای انتقال ارزشهای واقعی انقلاب اسلامی

مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت: ایام‌ الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری با ایام فاطمیه تقارن پیداکرده است که باید برنامه‌های این زمان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که حرمت این ایام حفظ شود و این تقارن نه‌ تنها موجب محدودیت برنامه‌ها نخواهد شد بلکه بستر مناسب‌تری برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۷۰۸۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز سومین جلسه کمیته دهه مبارک فجر و سوگواری شهادت فاطمه الزهرا (س) در مدیریت آموزش و پرورش نطنز برگزار گردید.

در این جلسه چاوش پور مدیر آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تقارن ان با ایام فاطمیه گفت : این ایام بهترین فرصت برای تبیین اهداف انقلاب و باورهای دینی مردم در زمان مبارزه با رژیم ستم شاهی را به نسل امروز انتقال می دهد.

وی گفت: ما باید با انسجام ملی سعی کنیم راه های نفوذ بیگانگان را قطع کنیم تا آنها نتوانند با رخنه در احساسات مردم موجب بی سامانی و اختلال در روند گشترس انقلاب ایران باشند.

مدیر آموزش و پرورش نطنز خاطر نشان نمود: ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) و ایام فاطمیه تقارن پیداکرده است که باید برنامه‌های این زمان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که حرمت این ایام حفظ شود و این تقارن نه‌ تنها موجب محدودیت برنامه‌ها نخواهد شد بلکه بستر مناسب‌تری برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی است .

وی در ادامه از فضا سازی مدارس متناسب با دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه و اجرای برنامه های متعدد در مطالبی را بیان نمود.

چاوش پور اظهار كرد: در این ایام برنامه‌هایی از جمله شرکت در نماز عبادی سیاسی نماز جمعه، مسابقات هنرهای نمایشی،جشنوراه سرود های انقلابی ، مسابقه كتاب‌خوانی و هنرهای تجسمی در سطح مدارس ، مسابقات ورزشی،همایش پیاده روی ، محافل معنوی و روحانی انس با كلام وحی، نمایشگاه كتاب، سخنرانی در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای این انقلاب، بیان خاطرات دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مسابقه حفظ قرآن ، جمعه در ایام‌الله دهه مبارک فجر توسط مدارس اجرا می‌شوند .

ضمنا زنگ انقلاب با حضور مسئولین در روز پنج شنبه مورخ دوازدهم بهمن ماه راس ساعت 9:33 در گلزار شهداء نواخته می شود و همچنین در روز شنبه چهارده بهمن ماه زنگ انقلاب بصورت نمادین در آموزشگاه سمیه با حضور مسئولین و دانش آموزان نواخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار