در گفت‌وگو با پانا

ترلان پروانه: «جاده قدیم» تجربه ای متفاوت بود

تهران (پانا) - ترلان پروانه، بازیگر جوان سینما و تلویزیون معتقد است،تغییرات جشنواره فیلم فجر می‌تواند سطح این رویداد فرهنگی را بالاتر ببرد.

کد مطلب: ۷۰۸۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

بازیگر فیلم «جاده قدیم» در گفت‌وگو با خبرنگار پانا با اشاره به نقشی که در این فیلم به عهده دارد، گفت: این نقش با شخصیت اصلی من بسیار تفاوت دارد، در این فیلم نقش یک دختر نوجوان را که در یک خانواده نسبتا مدرن زندگی می کند، بازی می کنم.

وی افزود: این دختر در خانواده دچار معضلاتی می شود که همان مشکلات روز جامعه ماست. این شخصیت با تمام نقش هایی که تا به حال بازی کرده ام متفاوت است، این نقش دارای جنبه‌هایی بود که در زندگی اصلی و کاریم تاکنون تجربه نکرده بودم.

این بازیگر جوان درباره سطح کیفی این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: در شش سال گذشته در هر دوره از جشنواره در یک فیلم ایفای نقش کرده ام ولی هنوز فیلم های منتخب این دوره را ندیده ام و نمی توانم درباره سطح کیفی آن ها نظر دهم.

پروانه ادامه داد: امیدوارم که در این سال ها تغییراتی که در جشنواره فیلم فجر به وجود آمده مفید واقع شود و به کیفیت جشنواره کمک کنند.

قابل ذکر است ترلان پروانه جایزه بهترین بازیگر نوجوان برای فیلم «اختاپوس» و پروانه زرین برای فیلم «آهوی پیشونی سفید» را در کارنامه بازیگری خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار