مسابقه ورزشی پدر و پسر در مدارس شبستر برگزار شد

شبستر (پانا) - در آستانه دهه مبارک فجر، مسابقه ورزشی پدر و پسر در راستای طرح ورزش با خانواده با حضور اولیای دانش‌آموزان در مدارس منطقه شبستر برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۷۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد

مدیر آموزش‌وپرورش شبستر در آغاز این مسابقه‌ها به اهمیت فعالیت های ورزشی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های ورزشی نقش موثری در ایجاد روحیه شور و نشاط و شادابی در جامعه دارند.

ابوالفضل اکرمی در ادامه به نقش پدر و مادر در تربیت صحیح فرزندان پرداخت و ادامه داد: کلاس اوّل تربیت و آموزش انسان در خانواده است و کودک دروس اولیه زندگی را از پدر و مادر و اطرافیانش فرامی گیرد؛ به همین سبب وظیفه والدین در مراحل مختلف دوران رشد فرزندان خود، حساس و سنگین است

اکرمی مؤدبانه با پدر و مادر سخن گفتن و برخورد متواضعانه با آنها را از وظایف اصلی فرزندان در قبال پدر و مادر عنوان کرد و گفت: با پدر و مادرتان با تواضع و بزرگواری رفتار کنید و قدر آنها را در زمان حیاتشان بدانید.

وی با بیان اینکه طرح ملی ورزش با خانواده یک طرح شاد و بانشاط است، گفت: امسال برای اولین بار دستورالعمل اجرای این طرح به مدارس منطقه ابلاغ شده است.

مدیر آموزش و پرورش شبستر در خصوص اهداف این طرح اظهار کرد: ایجاد تعامل میان والدین و دانش‌آموزان، ایجاد روحیه شاد در بین دانش‌آموزان و توجه به ورزش و سلامتی در بین دانش‌آموزان از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار