معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل:

فرمانداران لایق و توانمند ابقا می شوند

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه در نظر گرفتن منافع مردم باید هدف اصلی در هر تغییر مدیریتی باشد گفت : بر این اساس فرمانداران لایق ؛ شایسته و کارآمد استان در مسوولیت خود باقی خواهند ماند.

کد مطلب: ۷۰۷۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد

علی نواداد در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه توانمندی های بانوان استان اردبیل افزود : ممکن است که یک فرماندار از شهرستان مکان خدمت کنونی خود به یک شهرستان دیگر جابجا شود که این به معنی ناکارآمدی آن فرد نمی باشد .
وی با بیان اینکه در چند روز اخیر سرگرم بررسی و مطالعه عملکرد و کارنامه فرمانداران استان اردبیل است، اظهار کرد : اگر بی کفایتی و ناکارآمدی هر فرماندار و مدیر فعلی مشخص شود برکناری او از این مسوولیت قطعی خواهد بود .
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل تاکید کرد: براساس آموزه های ارزشمند دینی ،مدیریت و مسوولیت به خاطر تاثیرگذاری در زندگی آینده عموم مردم از شرایط خاص برخوردار است و نباید منافع و مصالح کلان جامعه را قربانی سلایق و مصالح شخصی خود و یا افراد دیگر کرد .
نواداد همچنین گفت : دولت تدبیر و امید از ابتدای شروع فعالیت خود توجه به جمعیت بانوان و استفاده از زنان کارآفرین و توانمند در رده های مدیریتی و به خصوص مدیریت های مربوط به واحدهای تولیدی را در برنامه قرار داده است .
وی تشریح کرد : روش ما در استانداری اردبیل در زمینه بالا بردن جایگاه زنان جامعه اولویت دادن به کیفیت و توانمندی بانوان است و هیچگاه اجازه نخواهیم داد بانوان فاقد شایستگی های لازم و ناکارآمد در پست های مدیریتی قرار بگیرند .
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل درباره نمایشگاه توانمندی های زنان استان اردبیل نیز گفت: اساسی ترین سوال در جامعه در ارتباط با هر تولیدی وجود بازار فروش برای آن است و براساس بررسی های اولیه جای خوشحالی دارد که برای کالاها و تولیداتی که بانوان توانمند و کارآفرین در این نمایشگاه عرضه نموده اند بازار فروش مناسب موجود است .
نواداد ؛ ضمن ابراز رضایت از تولیدات بانوان کارآفرین استان اردبیل که در این نمایشگاه عرضه شده اند اظهار کرد : یکی از اهداف اصلی اینگونه نمایشگاهها فراهم نمودن زمینه های حمایت معنوی و مادی از زنان توانمند و تولیدکننده است .
گفتنی است: علی نواداد پنجشنبه هفته گذشته طی مراسمی به عنوان معاون جدید سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل بر جای ناصر نصیری که قبل از او این مسوولیت را برعهده داشت قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار