بحران برای دنی آلوز فوتبال ایران؛ رامین رضائیان به از دست دادن جام جهانی نزدیک شد

تهران (پانا) – رامین رضائیان نتوانست در بلژیک درخشش سالهای حضور در پرسپولیس را تکرار نکند و این روزها شرایط خوبی ندارد؛ او در اوستنده از ترکیب اصلی به نیمکت و سکو تبعید شده است.

کد مطلب: ۷۰۷۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد

حرکات پا به توپ و ارسال‌های دقیق رامین رضائیان، عاملی بود که او را به جایگاهی ویژه در پرسپولیس رساند و با پاس‌های استثنایی و سه امتیازی روی سکوهای پرطرفدارترین تیم آسیا؛ لقب «رامین دنی آلوز» به او داده شد تا تبدیل به یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های پرسپولیس شود.

اما این محبوبیت و ستاره بودن در پرسپولیس برانکو روی رضائیان تاثیرش را در همان سال اول گذاشت، او در حالی که تنها یک فصل برای پرسپولیس بازی کرده بود به دنبال تصمیمی عجیب و با مشاوره‌هایی که هنوز مشخص نشده از سوی چه فرد یا افرادی بوده است راهی ترکیه شد تا رویای بازی کردن در اروپا را با تیم ریزه اسپور دنبال کند.

حضور در ریزه اسپور برای رامین رضائیان طولانی نبود و رضائیان نادم از انتخاب اشتباهش بدون انجام دادن دیداری رسمی در سوپر لیگ ترکیه، یک بار دیگر به ایران برگشت و پیراهن پرسپولیس را پوشید.

هر چند در ابتدای بازگشت چندان مورد اعتماد برانکو نبود و حسین ماهینی به او ترجیح داده می‌شد، بازگشت رویایی او به زمین با پاس گل سه امتیازی باعث شد تا آرام آرام به ترکیب اصلی وارد شود و روز به روز محبوبیت او بیشتر شود. ولی رامین نتوانست لیگ برتر پانزدهم را با پرسپولیسی تمام کند که مدعی شماره یک قهرمانی بود. یک درگیری ساده در تمرین پرسپولیس باعث شد تا برانکو خط قرمز روی نام او بکشد و وساطتت‌ها برای بازگشت او بی پاسخ بماند.

رضائیان هرچند از پرسپولیس اخراج شد، اما امیدوار و مطمئن بود با توجه به درخششی که در ایران داشته می‌تواند به جایگاه خوبی در اروپا برسد و در نتیجه راهی لیگ بلژیک شد.

حضور او در بلژیک در روزهای ابتدایی خوب بود اما هر چه زمان گذشت جایگاه رامین رضائیان در ترکیب متزلزل شد و کار به جایی رسید که برای سومین بار در طول این فصل نام رامین رضائیان در دیدار این هفته ژوپیلر لیگ از لیست 18 نفره خارج و او به سکو تبعید شود.

رامین رضائیان طی 29 دیدار رسمی اوستنده در فصل جدید، برای این تیم تنها 15 بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است. البته از 15 بازی انجام شده وی برای اوستنده 8 بازی بعنوان بازیکن اصلی بوده و در 7 بازی بعنوان جانشین وارد زمین شده و بیش از یک ماه و نیم از حضور او در ترکیب اصلی می‌گذرد.

ستاره سابق پرسپولیس روند خوبی را دنبال نمی‌کند و روز به روز جایگاه بدتری را پیدا می‌کند. او نتوانسته در اوستنده درصد کمی از تاثیرگذاری‌اش در پرسپولیس را داشته باشد و این اوضاع در روزهایی رقم می‌خورد که به جام جهانی نزدیک می‌شویم. رضائیان روند ضعیفی دارد و در مقابل وریا غفوری رقیب او در سمت راست روز به روز بهتر می‌شود و در استقلال تاثیرگذار است.

شاید اگر شرایط برای دنی آلوز فوتبال ایران اینگونه پیش برود، او در خوشبینانه ترین حالت تنها در لیست 23 نفره تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 وارد شود و خبری از فیکس شدن نباشد. البته نباید فراموش کرد که کارلوس کی‌روش شخصیت عجیبی است و گاهی تصمیم‌هایی می‌گیرد که همه را بهت زده می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار