سومین سمپوزیوم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در چشم‌پزشکی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سومین سمپوزیوم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در چشم‌پزشکی و نخستین کارگاه آشنایی با فناوری iPSC در چشم‌پزشکی با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۷۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سومین سمپوزیوم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در چشم‌پزشکی با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و دانشگاه علوم پزشکی ایران در تاریخ 3 اسفندماه 1396 در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی برگزار خواهد شد.

محورهای این سمپوزیوم شامل آینده پزشکی بازساختی در چشم‌پزشکی؛ روش‌های نوین سلول درمانی در چشم‌پزشکی؛ جایگاه ایران در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در چشم‌پزشکی؛ برگزاری اولین کارگاه آشنایی با فناوری iPSC در چشم‌پزشکی است.

در حاشیه این سمپوزیوم، نخستین کارگاه آشنایی با فناوری iPSC در چشم‌پزشکی در مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی ایران در تاریخ 4 اسفندماه 1396 برگزار می‌شود.

محورهای این کارگاه مفاهیم پایه‌ای سلول‌های بنیادی، روش‌های تولید و تعیین خصوصیت سلول‌های بنیادی پرتوان القایی؛ کاربردهای سلول‌های بنیادی پرتوان القایی؛ مباحث پیشرفته در زمینه‌ی سلول‌های بنیادی پرتوان القایی؛ ایجاد، کشت، نگهداری و تمایز سلول‌های بنیادی پرتوان القایی است.

سومین سمپوزیوم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در چشم‌پزشکی و نخستین کارگاه آشنایی با فناوری iPSC در چشم‌پزشکی با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 3 اسفند 96 در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار