در گفت‌وگو با پانا

دفاع عضو شورای فنی از انتخاب رئیس فدراسیون به‌ عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران

تهران (پانا) – عضو شورای فنی فدراسیون کشتی از انتخاب رئیس فدراسیون به‌ عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد دفاع کرد.

کد مطلب: ۷۰۷۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم جوادیدر گفت‌وگو با پانا درباره انتخاب مجدد رسول خادم به عنوان مربی تیم کشتی گفت: واقعیت امر این بود که ما گزینه‌ای بهتر از او نداشتیم. در جلسه قبلی شورای فنی حرف‌های زیادی شد اما متاسفانه به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم و به همین دلیل تصمیم بر این شد که با توجه به نتایج ضعیف کشتی آزاد در پاریس مسئولیت فنی بر عهده رسول خادم باشد .

وی ادامه داد : بعد از برگزاری مسابقات جام تختی با توجه به اینکه کشتی زمان را برای مسابقات از دست می‌داد و شاید تا زمان برگزاری انتخابی مربی دیگر حاضر نمی‌شد مسئولیت تیم را بر عهده بگیرد، خادم از شورای فنی خواست تا هر چه زودتر تکلیف تیم ملی را مشخص کنند .

جوادی تأکید کرد: در جلسه دوم به این نتیجه رسیدیم که هیچ‌کس صالح‌تر از خادم نیست، البته خودش قبول نمی‌کرد اما شورای فنی باز هم به او رأی داد و او را گزینه اصلح دانستند. البته در این مدت هم ما با مربیان زیادی حرف زدیم و ‌آنها شرایطشان با فدراسیون یکی نبود و انتخاب نشدند .

عضو شورای فنی در پاسخ به اینکه سرمربیگری دائمی خادم به کارهای او در فدراسیون ضربه نمی‌زند که پاسخ داد: خیر، بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد چون خادم خودش قبل از نشست شورا تمام اختیاراتش را به بنی تمیم داده بود و اتحادیه جهانی کشتی هم پذیرفت؛ بنابراین مشکلی نیست .

وی در پایان گفت: متاسفانه اوضاع کشتی ما در چندساله اخیر خوب پیش نرفت و در مسابقات پاریس تیم ضعیف کار کرد. با توجه به پوست‌اندازی هایی که در ترکیب تیم ملی ایران شده است باید مربی‌ای انتخاب می‌شد که بتواند از بحران‌ها عبور کند و با توجه به اینکه خادم در گذشته امتحان خودش را پس داده است ما تصمیم به این انتخاب گرفتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار