مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل :

احداث بزرگراه اردبیل - آستارا نیازمند 2هزار و 30 میلیارد ریال اعتبار است

اردبیل (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث بزرگراه اردبیل- آستارا بطول 23 کیلومتر در حوزه استحفاظی این استان یکی از خواسته های مردم است که با هدف تسهیل عبور و مرور و جلوگیری از تصادفات جاده ای در دستور کار قرار گرفته و برای اجرای آن 2 هزار و 30 میلیارد ریال نیاز است.

کد مطلب: ۷۰۷۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد

محبوب حیدری افزود: از چهار سال پیش مطالعات امکان ‌سنجی این طرح انجام شده و در بودجه سال آینده مورد توجه قرار گرفته که امید است با تخصیص اعتبار اولیه زمینه اجرای آن فراهم شود .
وی با بیان اینکه استان اردبیل نیازمند 672 کیلومتر بزرگراه است گفت: برای احداث این بزرگراه‌ ها 2 هزار و 352 میلیارد ریال اعتبار نیاز است .
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به بهسازی راه های اصلی استان اشاره کرد و افزود: در بخش راه‌ های اصلی باید 255 کیلومتر مسیر جدید اجرایی شود و برای اجرای آن هم چهار هزار و 650 میلیارد ریال اعتبار نیاز است .
حیدری اضافه کرد: در بخش راه ‌های فرعی نیز بر اساس آخرین ارزیابی‌ ها باید 406 کیلومتر مسیر جدید با اعتبار چهار هزار و 10 میلیارد ریال احداث شود .
وی درباره توسعه بزرگراه اردبیل - مشگین ‌شهر و اهر به طول 122 کیلومتر اظهار کرد: تا پایان سال 95 حدود 43 کیلومتر از این مسیر اجرایی شد و امسال نیز 10 کیلومتر از این محور با پیشرفت 80 درصد در حال اجرا است .
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بزرگراه اردبیل - مشگین ‌شهر و اهر را 2 هزار و 50 میلیارد ریال اعلام کرد .
گفتنی است:در استان اردبیل تاکنون 100فقط کیلومتر بزرگراه احداث شده و بیشتر راه های اصلی آن پرخطر و پر حادثه است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار