مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل خبرداد:

آزادسازی ۲۹۶ نفر از محکومان مالی غیرعمد در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل گفت: ۲۹۶ نفر از محکومان مالی غیرعمد با مبلغ محکومیت ۲۱ میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان، امسال از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند.

کد مطلب: ۷۰۷۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد

کریم‌اله محبوبی گفت: از ابتدای امسال تعداد ۲۹۶ نفر از محکومان مالی غیرعمد در استان اردبیل آزاد شدند که این افراد داری محکومیت غیر عمد مالی بودند و مبلغ کل محکومیت این ۲۹۶ نفر به میزان ۲۱ میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان بود .

وی گفت: از این تعداد ۹ نفر زن و ۲۸۷ نفر مرد بودند که ۲۲۴ نفر به دلیل محکومیت مالی، ۶۰ نفر مهریه و ۱۲ نفر نیز محکومیت دیه داشتند که خوشبختانه با کمک ستاد دیه استان، خیران و گذشت شاکیان،‌ مقدمات آزادی این افراد فراهم شد .

مدیرعامل ستاد دیه استان افزود: در مراسم جشن گلریزان امسال، تصمیم گرفته شد که جشن آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در اردبیل به صورت دو ماه یکبار برگزار شود که تا به امروز ۵ مرحله برگزار شد و با برگزاری ششمین جشن آزادسازی نیز امروز ۳۹ نفر دیگر آزاد می‌شود .

محبوبی تصریح کرد: خوشبختانه امسال بالاترین میزان آزادسازی زندانیان غیرعمد مالی را در ۱۶ سال گذشته شاهد هستیم که تلاش می‌کنیم قبل از عید نوروز بتوانیم افرادی با محکومیت‌های مالی کمتر از ۴ میلیون را به کمک خیرین مستقیما از زندان آزاد کنیم .

وی بیان کرد: توسط ستاد دیه استان اردبیل به ۲۹۶ نفری که از ابتدای امسال در آزاد شدند،‌ مبلغ یک میلیارد و ۵۳ میلیون تومان کمک بلاعوض اعطا شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار