مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خبرداد:

اکران 52 اثر جشنواره فیلم رشد در استان سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: 52 فیلم منتخب چهل و هفتمین جشنواره بین الملل فیلم رشد در استان اکران می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۶۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا جهان، اظهار کرد: 52 فیلم منتخب چهل و هفتمین جشنواره بین الملل فیلم رشد در استان اکران می‌شود که این فیلم‌ها در 5 بخش آثار بین‌المللی ایرانی، بین‌المللی خارجی، دانش‌آموزی، فرهنگیان و دانشجومعلمان است.

وی با بیان اینکه استان سمنان امسال برای هفتمین سال متوالی میزبان نمایش فیلم های منتخب چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد شد است، گفت: این جشنواره در 11 شهرستان و منطقه استان سمنان شامل سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، آرادان، مهدیشهر، میامی، سرخه، بسطام، بیارجمند و امیرآباد اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: چهل و هفتمین دوره نمایش و پخش و مرور آثار منتخب جشنواره فیلم رشد از 7 بهمن ماه لغایت 11 بهمن ماه در 30 سالن برگزار می شود.

جهان با تاکید به اینکه فیلم های جشنواره رشد در تمام مدارس استان اکران می شود، گفت: آثار چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد در تمام مدارس و مناطق دوره افتاده استان نیز توسط اکیپ سیار در معرض دید دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: فیلم های چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد برای هر سه مقطع آموزشی و در ۵ گروه علمی و آموزشی، مستند، پویانمایی و انیمیشن، تربیتی و داستانی بلند و تربیتی و داستانی کوتاه می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار