بیش از ٦٠ اثر به جشنواره شعر فجر استان ارسال شد

به همت انجمن شعر وادب شهرستان آثار شعرای فردوس به دبیرخانه شعر فجر استان ارسال شد.

کد مطلب: ۷۰۶۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناازخراسان جنوبی ،پانا کاظم ایمانطلب رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فردوس گفت : پس از پایان مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره شعر فجر استان خراسان جنوبی تعداد ١٦ نفر از شعرای شهرستان فردوس آثار خود رابه دبیرخانه جشنواره در شهرستان خوسف ارسال کردند.


کاظم ایمانطلب در ادامه گفت: بنا به این گزارش در مهلت مقرر با همکاری و همت انجمن شعر وادب شهرستان بیش از ٦٠ اثر از تازه ترین سروده های شعرای فردوس با موضوعات مندرج در فراخوان به این جشنواره ارسال شد.


وی تاکید کرد: شرکت درجشنواره برای عموم علاقمندان و تمامی گروه های سنی آزاد بوده و آیین اختتامیه آن ١٨ بهمن در خوسف برگزار خواهد شد.


برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر فردوس


رئیس اداره فرهنگ وارشاد فردوس همچنین گفت: برنامه های اجرایی فرهنگی هنری دهه مبارک فجر شهرستان فردوس اعم از برنامه های نمایشی ، موسیقی ، جنگ ، شب شعر و نمایشگاه در سطح شهرستان برگزار می شود اعلام شد.


رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فردوس در ادامه تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب ، رونمایی از کتاب (راز اتاق خاموش ) از نویسندگان فردوس ، شب شعرفجرفاطمی و نمایشگاه فروش محصولات قرآنی از جمله برنامه های فرهنگی است که در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.


وی افزود: برنامه های متنوع هنری که در این ایام برگزار می شود می توان به اجرای جنگ خنده گروه نبوت و جنگ انفجار خنده ، اجرای موسیقی جشن پیروزی انقلاب ، برگزاری دونمایشگاه عکس اربعین و عکس آسیب شناسی مواد مخدر اشاره کرد.


رئیس اداره فرهنگ وارشاد فردوس درپایان خاطرنشان کرد: با توجه به مصادف شدن ایام پیروزی انقلاب با دهه فاطمیه بیشتر برنامه ها رنگ و بوی فاطمی خواهد داشت و برنامه های هنری شاد قبل و بعد این دهه برگزار می شود.

خبرنگارپانا:سعیده سرپلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار