معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران: کار هنری باید با دغدغه‌های اجتماعی همراه باشد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران بر ضرورت همراه بودن کار هنری با دغدغه‌های اجتماعی در برنامه‌های فرهنگی هنری تاکید کرد.

کد مطلب: ۷۰۶۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، سیدمجتبی هاشمی در آئین تجلیل از برگزیدگان سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در ناحیه 2 ری گفت: برای انتخاب سوژه، اجرا و انتخاب پیامی که انتقال می‌دهیم باید نیاز روز جامعه را ببینیم و برمبنای آن حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه هنر یک جنبه درونی دارد و باعث رشد انسان و تمرکز حواس انسان برای پیشبرد اهدافش می‌شود تاکید کرد: دغدغه اجتماعی دادن به کار هنری در فضای اجتماعی امروز ضروری است .

هاشمی ادامه داد: فرهنگیانی هنرمند بهترین راه را برای تربیت نسل جوان انتخاب کردند چرا که اگر ما یک مطلب را به زبان شعر و هنر و به زبان قابل فهم و جذاب برای نسل جدید در نیاوریم بسیاری از آموزه‌های ما تعطیل می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اینکه ما در در بسیاری از حوزه‌ها به یمن زحمات فرهنگیان در کشور حرف برای گفتن داریم تصریح کرد: فرهنگی عزیزی که برای تشکیل یک گروه سرود یا یک کار فرهنگی در طی سال با سرما و گرما و رفت و آمد و مشکلات و سختی‌های زیاد تلاش می‌کند برای ما یک سرمایه است.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه آموزه‌های اسلام را باید با حلاوت به نسل جوان انتقال دهیم خاطرنشان کرد: امروز اگر ما به کارها و برنامه‌هایمان جلوه هنر دهیم نسل جوان آن‌ها را بهتر می‌پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار