حسن پور:

با حضور رئیس جمهوری سه طرح صنعتی و معدنی در سیرجان به بهره برداری می رسد

تهران (پانا) - نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری که روز دوشنبه هفته جاری به استان کرمان سفر می کند ،از سه طرح بزرگ صنعتی و معدنی در این شهرستان بهره برداری خواهد شد.

کد مطلب: ۷۰۶۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خانه ملت، شهباز حسن پور از قطعی شدن سفر رئیس جمهوری در روز دوشنبه به سیرجان خبرداد و افزود: ایشان در بدو ورود دیدار مردمی خود را در ورزشگاه تختی این شهرخواهند داشت و پس از این دیدار برای افتتاح سه طرح بزرگ صنعتی و معدنی در مجتمع سنگ آهن گل گهر حضور خواهند یافت.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، بازدید از شرکت های معدنی و کارخانه های صنعتی و معدنی از جمله گهر زمین و مجتمع جهان فولاد و توسعه عمران را از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهوری به این شهرستان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در این سفر به عنوان نماینده مردم سه خواسته اساسی مردم از جمله انتقال آب به صنایع و شهرسیرجان، اشتغال جوانان و تهیه زمین و ساخت مسکن جوانان را به اطلاع دکتر روحانی رئیس جمهوری خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به اینکه در این سفر تعدادی طرح بزرگ صنعتی هم در مجتمع مس سرچشمه افتتاح خواهد شد اظهار داشت: در این سفر که تعدادی از وزیران رئیس جمهوری را همراهی می کنند برای دیدارهای مردمی و افتتاح طرح ها به برخی شهرستانهای استان سفر می کنند.

براساس این گزارش، طرح های افتتاحی شهرستان سیرجان خط 7 تولید کنتسانتره شرکت گل گهر با ظرفیت تولید 2 میلیون تن و سرمایه گذاری 700 میلیارد ریال وارزی 6505 میلیون یورو است ، واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت گهر انرژی گل گهر با ظرفیت 332 مگاوات وبا سرمایه گذاری 1010 میلیارد ریال و ارزی 305 میلیون یورو و طرح سوم که مورد بهره برداری قرار می گیرد کارخانه ومگا مدول آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهربه ظرفیت 107 میلیون تن آهن اسفنجی در سال با سرمایه گذاری ریالی 2700 میلیارد ریال و ارزی63 میلیون یورو خواهند بود.

سیرجان در 175کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار