رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای:

دستیابی به فناوری هسته‌ای روح خودباوری را بر ایران دمید

خبرگزاری پانا: رییس دفتر رییس جمهور دوشنبه شب در پیامی به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای تأکید کرد: بی‌تردید این ره‌آورد غرورانگیز ملی روح امید، خودباوری و اتکا به سرمایه‌های ملی را بر پیکره ایران اسلامی دمید.

کد مطلب: ۷۰۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدحسن موسوی در پیام خود، ضمن تبریک این روز فرخنده به ملت ایران، از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند تمام دانشمندان و جوانان برومند کشورمان در این عرصه تشکر کرد.

در پیام رییس دفتر رییس جمهوری با یادآوری اینکه بیستم فروردین ماه همزمان با گل‌افشانی طبیعت «روز ملی فناوری هسته‌ای» است، آمده است: در این برهه از تاریخ، اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران در پرتو اتکا به توانمندی‌های علمی و پژوهشی کشور متجلی شد و قلوب آحاد ملت ایران را شادمان و چشم جهانیان را خیره کرد.

موسوی در این پیام تاکید کرد: در حقیقت در این روز فرخنده جوانان غیور کشورمان عزم راسخ خود را در دستیابی به فناوری‌ صلح‌آمیز هسته‌ای و بومی‌سازی این صنعت راهبردی جزم کرده و استقلال علمی و اقتدار ملی کشور را به نمایش گذاشتند.

در ادامه این پیام آمده است: این دستاورد ارزشمند، در شرایطی حاصل شد که دشمنان با مانع‌تراشی‌های متعدد و به راه انداختن انواع جنجال‌های سیاسی، تدارک گسترده رسانه‌ای، اعمال تحریم‌های همه جانبه و نیز وارونه جلوه دادن حقایق و واقعیت‌ها، نتوانستند خللی در حرکت رو به رشد کشور ایجاد و به موقعیت ممتاز و تأثیرگذار کشورمان در سطح منطقه و جهان لطمه وارد کنند.

رییس دفتر رییس جمهوری خاطرنشان کرده است: امروز موضوع استفاده صلح‌آمیز ایران از انرژی هسته‌ای،‌ تنها یک مسأله داخلی نیست، ‌بلکه نشان آشکاری از ایستادگی ملت‌های مظلوم و عدالتخواه جهان در مقابل مستکبران و زورگویان عالم است که ندای مقاومت و آزادیخواهی را در اقصی نقاط جهان طنین‌انداز کرده‌اند.

دراین پیام تاکید شده است: بی‌تردید این ره‌آورد غرورانگیز ملی که در سایه درایت و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و رویکرد هوشمندانه و شجاعانه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار در دفاع از حقوق ملت به دست آمد،‌ روح امید، خودباوری و اتکا به سرمایه‌های ملی را بر پیکره ایران اسلامی دمید و به واسطه آن نه تنها کام امروز ملت، که ذائقه نسل‌های آینده کشور را نیز شیرین خواهد ساخت.

موسوی در این پیام خاطرنشان کرده است: اینجانب با ارج نهادن به تلاش‌ها و زحمات ارزشمند تمام دانشمندان و جوانان برومند کشورمان در این عرصه حیاتی، این روز خجسته و افتخارآمیز را به همه هموطنان عزیز تبریک عرض کرده و امید است در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، شاهد پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش میهن عزیزمان در عرصه‌های گوناگون باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار