مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اکران رایگان فیلم برای کودکان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره فیلم فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از بخش اکران رایگان فیلم برای کودکان در قالب جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: تلاش می شود که با رایزنی و تامین اعتبار از فروش بلیط در بخش کودکان صرف نظر شود.

کد مطلب: ۷۰۶۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی پور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در قالب جشنواره فیلم فجر، ۱۸ فیلم در دو سینمای فرهنگ و ارشاد مرکز استان و سینما "دهناد" دهدشت از ۱۴ لغایت ۲۲ بهمن ماه اکران خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه کتاب با حضور ۲۷۰ ناشر در مصلای شهر یاسوج خبر داد و گفت: 270 ناشر در این نمایشگاه از ۱۶ لغایت ۲۲ بهمن ماه در ۱۳۵ ‌غرفه به عرضه تولیدات خواهند پرداخت

دهبانی پور با بیان اینکه در کنار نمایشگاه بخش رسانه های دیجیتال نیز دیده شده است، عنوان داشت: ۱۵ غرفه در بخش رسانه های دیجیتال پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نواها و آواهای فراموش شده استان و ظرفیت های موسیقی آن اشاره کرد و گفت: پس از ایام فاطمیه دوم با محوریت احیای نواهای گم شده و مبتنی بر موسیقی سنتی، جشنواره آواها و نواها در استان برگزار می شود.

وی افزود: برنامه تولید آلبوم موسیقی نیز با استخراج محتواها از این برنامه در دستور کار قرار دارد.

دهبانی پور گفت: همچنین با هدف ترویج و توسعه برنامه های قرانی، دهم اسفند ماه آزمون سراسری "قران و عترت" با همکاری دستگاه های متولی در استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۴۰۰ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند، عنوان داشت: در سال های گذشته هر دستگاهی به صورت جدا این آزمون را برگزار می کرد که در سال جاری با هدفگذاری برگزاری متمرکز این برنامه ها، از موازی کاری جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه تجلیل از نویسندگان را از دیگر برنامه های هدفگذاری شده دانست و گفت: همچنین جشنواره شعر منطقه ای "ققنوس" با حضور هشت استان در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.

دهبانی پور خاطرنشان کرد: با توجه به حجم زیاد برنامه ها، برنامه شعر آزاد "بلاد شاپور" و جشنواره داستان کوتاه "سقلاتون" طی فروردین ماه اجرایی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار