در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از باشگاه های برتر کشور مطرح کرد:

سلطانی فر: هرهفته درخصوص روند آماده سازی تیم ملی فوتبال گزارش می گیرم

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان بار دیگر به حمایت و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده سازی تیم ملی به منظور حضور خوب در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ تاکید کرد.

کد مطلب: ۷۰۵۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در حاشیه مراسم تجلیل از باشگاه های برتر کشور در جمع خبرنگاران حمایت و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال ایران را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: فدراسیون بصورت مرتب برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی پیگیری لازم را انجام می‌دهد. هر هفته هم گزارش‌هایی را در این مورد دریافت می کنیم که آنها توانسته‌اند با کدام‌ تیم‌ها توافق کنند. خوشبختانه مسابقات خوبی پیش‌بینی شده و همه چیز هماهنگ و خوب پیش می‌رود و پشتیبانی‌های لازم صورت می‌گیرد تا ان‌شاءالله تیم ملی با وجود قرعه دشواری که با آن روبرو شده، بتواند نتایج خوبی بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص سوالی پیرامون مبلغ کمپ تیم های ملی توضیح داد: مسئولیت حرف هایی که در این رابطه مطرح می شود با خود گوینده آنهاست. این کمپی که برای تیم ملی در نظر گرفته شده است ،در اختیار تیم‌های دیگر اروپایی بوده و رقم ها را فیفا مشخص می کند .
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به شرایط فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: ظرف چند روز آینده سرپرست این فدراسیون را مشخص می‌کنیم تا انتخابات آن نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن برگزار شود.
دکتر سلطانی فر با اشاره به برگزاری منظم انتخابات برای تعیین رییس هر فدراسیون تصریح کرد: وزارت ورزش این افتخار را دارد که توانسته شرایطی را فراهم کند که پس از چند دهه، فدراسیون‌ها با مدیران قطعی اداره شوند و سرپرستی نداشته باشند.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی مبنی بر سمت کیومرث هاشمی رییس سابق کمیته ملی المپیک در وزارت ورزش و جوانان گفت: در این خصوص صبر کنید تا مشخص شود از ایشان در چه پستی استفاده خواهیم کرد.

مراسم تجلیل از ٦٣باشگاه ورزشی برتر کشور امروز سه شنبه در مرکز همایش های مجموعه ورزشی انقلاب با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم باشگاه های گسترش فولاد تبریز، ذوب آهن اصفهان و المپیک شهر ایلام به عنوان سه باشگاه برتر ورزشی کشور از سوی وزارت ورزش و جوانانمعرفی شدند.
در این مراسم «امیررضا خادم» معاون حقوقی و امور مجلس و استان ها، «ژاله فرامرزیان» معاون توسعه منابع و پشتیبانی و «عبدالحمیدی احمدی» معاون فرهنگی آموزش و پژوهش و جمعی از مدیران و مسئولین وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار