فعالیت مدارس شهرهای ازنا ، الیگودرز و نورآبادبه دلیل برودت هوا با یک ساعت تاخیرآغازشد

آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه ای اعلام کرد : به دلیل برودت هوا ، کلیه مدارس شهرهای ازنا ، الیگودرز و نورآباد ،امروزیکشنبه يك بهمن ماه با یک ساعت تاخیر از ساعت 8:30 صبح آغاز شد.

کد مطلب: ۷۰۴۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان با اعلام این خبر افزود : تعطیلی بی رویه مدارس فی نفسه آسیب زاست و باید تلاش همگان فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت آموزشی مدارس و رفع موانع و مشکلات پیش رو باشد .

علی قربانی تاکید کرد : برنامه مدارس بر اساس تقویم آموزشی سالانه تنظیم شده و تعطیلی های غیر منتظره می تواند بر کیفیت آموزش مطلوب در مدارس تاثیر منفی بگذارد، لذا انتظار می رود تعطیلی یا تاخیر در فعالیت آموزشی مدارس آخرین گزینه پیشنهادی مناطق و شهرستانها باشد .

وی در ادامه بر این نکته تاکید کرد که طبق مصوبه شورای عالی مدیریت بحران استان ، تنها مرجع قانونی برای اعلام تعطیلی مدارس در سراسر استان روابط عمومی آموزش و پرورش استان است و هیچ نهاد یا دستگاه دیگری بدون هماهنگی با این اداره کل مجاز به اعلام تعطیلی یا تاخیر در فعالیت مدارس نیست.

قربانی تاکید کرد : به منظور جلوگیری از هر گونه بی نظمی هیچ منطقه یا شهرستانی مجاز به صدور اطلاعیه در این خصوص نیست و اطلاعیه های روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان ملاک عمل مدیران خواهد بود .

وی در پایان به استعلام از اداره کل هواشناسی در خصوص میزان آلاینده های گردو غباری اشاره کردو افزود : بر اساس پیش بینی هواشناسی میزان آلاینده ها امروز ناپایدار خواهد بود و از میزان آلاینده ها به شدت کاسته خواهد شد و ضرورتی هم برای تعطیلی مدارس در هیچ جای استان وجود ندارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار