فرماندار پاکدشت:

دهه فجر فرصت مناسبی برای افزایش شناخت نسل جدید از انقلاب است

پاکدشت (پانا) - فرماندار پاکدشت گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای افزایش شناخت نسل جدید از انقلاب است و نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

کد مطلب: ۷۰۴۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر به ریاست علی صادقی فرماندار شهرستان پاکدشت در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار پاکدشت در این نشست با بیان اهمیت گرامیداشت دهه مبارک فجر، آن‌ را از موقعیت‌های ناب فرهنگی دانست و گفت: نسل جدید از انقلاب و جان‌فشانی شهدا کمتر می‌دانند برای آشنایی آن‌ها باید دهه مبارک فجر را مغتنم شمرد و از آن بهره‌های فرهنگی بسیاری برد.

صادقی با تأکید بر این امر که با توجه به تقارن دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه اجرای برنامه‌های فرهنگی با موضوع تبیین آرمان‌ها و اهداف انقلاب بسیار مهم است، ادامه داد: این مهم می بایست با اجرای برنامه هایی از قبیل شب‌شعر با بزرگان جبهه و جنگ، دیدار و گفتگو با خانواده معظم شهدای انقلاب، برگزاری مسابقات پربار فرهنگی ورزشی و جلسات پرسش و پاسخ و دیگر برنامه های تخصصی میسر گردد.

وی افزود: انقلاب اسلامی نکات نابی دارد که هرچه به جلو پیش می‌رویم تازه متوجه رشادت‌های امام راحل و شهدای معزز و جان‌فدایی جانبازان و ایثارگران می‌شویم.

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: از این روزهای پرخاطره به‌سادگی عبور نکنیم و برای ساختن کشورمان همه در مسیر شهدا گام برداریم.

صادقی افزود: ادارات و سازمان‌ها برنامه‌های خود را در قالب‌های مختلف هرچه سریع‌تر به فرمانداری ارائه دهند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار