مدیر دانش آموزی استان کردستان:

توانمند سازی مربیان پیشتاز جهت ارتقا سطح مهارتهای اجتماعی دانش آموزان ضرورت دارد

مدیر دانش آموزی استان کردستان در جمع مربیان پیشتاز آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج بر توانمند سازی مربیان پیشتازجهت رسیدن به هدف نهایی سازمان دانش آموزی که همان تربیت اجتماعی دانش آموزان است تاکید کرد.

کد مطلب: ۷۰۴۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،احمد عبداللهی مدیر دانش آموزی استان کردستان در دوره آموزشی توجیهی مربیان پیشتاز آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج که در مجموعه ورزشی معلم شهر سنندج برگزار شد گفت:توانمند سازی مربیان پیشتاز راهی به سوی موفقیت هر چه بیشتر در تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

عبداللهی در جمع مربیان پیشتاز آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج گفت:هدف از برگزاری این دوره باز آموزی و آموزش مهارت های لازم به مربیان و در نهایت آموزش این مهارت ها به دانش آموزان است.

مدیر دانش آموزی کردستان در ادامه افزود:مربیان برای اینکه بتوانند فعالیتهای فوق برنامه مدارس را به نحو مطلوب پیش ببرند و دانش آموزان را با مهارت های اجتماعی آشنا کنند باید آموزشهای لازم مربوط به تشکیلات پیشتازان را به خوبی بیاموزند و اعضای گروه را آموزش دهند و گامی برای داشتن یک مدرسه پویا و شاداب بر دارند.

گفتنی است دوره آموزشی توجیهی مربیان پیشتاز آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج با همت مسئول اداره دانش آموزی ناحیه دو و با حضور تعداد 150 نفر از مربیان ناحیه، جهت ارتقای توانمندیهای مربیان در آموزش دانش آموزان پیشتاز دختر و پسر برگزار شد.

این دوره که شامل آموزش هویت و دانش تشکیلاتی پیشتازان و مهارتهای گره و چوب بندی، کمکهای اولیه و چادر زنی، نظام جمع، جهت یابی و مخابره به مدت دو روز در مجموعه ورزشی معلم برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار