برگزاری جلسه هماهنگی مانور یاران انقلاب در دماوند

دماوند(پانا)- جلسه هماهنگی مانور یاوران انقلاب با حضور کارشناس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در دماوند برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۳۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، پور فتحی ،رئیس اداره آموزش و پرورش دماونددر این جلسه بیان کرد: فعالیت تشکل پیشتازان در دماوند بیشتر شده و این موضوع بسیار ارزشمند و لذت بخش است ومانور یاوران انقلاب نیز نمود کامل مهارت های تشکیلاتی می باشد.
همچنین جلال شمسی معاونپرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش دماوند گفت: سازمان دانش موزی باید دانش آموزانی تربیت کنند که توانمند و خود باور باشند و 12منش تشکیلاتی را انجام دهند واز سازمان دانش آموزی انتظار می رود که همه معاونان دوازده منش را به دانش آموزان آموزش بدهند و دانش آموزان ما احترام به بزرگتر،دوستی با اهل بیت (ع)را بیاموزد.
نوروزی مسئول سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران ، نیزدر سخنانی به ذکر خلاصه ای از تاریخچه سازمان دانش آموزی پرداخت و اذعان داشت: ما باید نیروهای تازه ای در سطح دماوند انتخاب کنیم و پرورش دهیم و از دل دماوند استاد تربیت کنیم و و مربیان را برای شرکت در مسابقات دهه فجرتشویق کرد.
افسانه علی طاوسی مسئول سازمان دانش آموزی دماوند به توضیح برنامه های تدارک دیده شده برای مانور یاوران انقلاب پرداخت ودر انتهای جلسه پاورپوینتی در رابطه با سازمان دانش آموزی و کارهایی انجام شده به نمایش گذاشته شد.
/خبرنگار: زهرا نجاتی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار