دعوت از نمایندگان مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی برای سفر به تبریز

تبریز (پانا)- نماینده مردم تبریز در مجلس از کشورهای حاضر در کنفرانس برای حضور در اجلاسی در تبریز به‌عنوان شهر گردشگری سال ۲۰۱۸ جهان اسلام دعوت کرد.

کد مطلب: ۷۰۳۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمئمی شهرداری تبریز، زهرا ساعی در مراسم اختتامیه نشست سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که در تهران برگزار شد، اظهار کرد: انتخاب شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی از سال 2015 به پیشنهاد سازمان همکاری کشورهای اسلامی کلید خورد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه بابیان اینکه این سازمان با عضویت 57 کشور دومین سازمان بین‌المللی پس از سازمان ملل متحد است و از تمامی کشورهای عضو درخواست کرده به‌منظور معرفی شهرهای نمونه گردشگری جهان اسلام، یکی از شهرهای خود را به‌عنوان نماینده آن کشور معرفی کند که برای سال 2018 کلان‌شهر تبریز با توجه به ظرفیت‌های ویژه و بی‌نظیر خود به‌عنوان شهر پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در این سال انتخاب شد.

وی افزود: پیش از این شهرهای قدس، قونیه و مدینه منوره به ترتیب به‌عنوان شهرهای نمونه گردشگری در سال‌های 2015، 2016 و 2017 انتخاب‌شده بودند.

ساعی در ادامه بابیان اینکه تبریز کهن شهر ایران بزرگ به‌عنوان نگینی خودنمایی می‌کند، عنوان کرد: تبریز شهری است که از نظر دارا بودن فلاسفه، ادبا، فضلا، آثار تاریخی و گردشگری ظرفیت بسیار بالایی دارد و می‌توان از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان از کشورهای حاضر در این کنفرانس برای حضور در اجلاسی که به همین منظور در ماه مارس سال جاری در تبریز برگزار می‌شود، دعوت به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار