آئین نکوداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در مریوان برگزار شد

با حضور مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای آموزش و پرورش، آئین نکوداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در مریوان برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۳۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، آئین نکو داشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در مریوان به همت دبیرستان هیئت امنایی محدثه در نمازخانه دبیرستان اندیشه برگزار شد.

در این مراسم که اعضای شورای آموزش و پرورش حضور داشتند؛ بهمن عرفانی مدیر آموزش و پرورش مریوان از شوراهای آموزش و پرورش و اثربخشی آنها در رفع مشکلات و معضلات به نیکی یاد کرد و گفت: شوراهای آموزش و پرورش بازوی توانمند دستگاه تعلیم و تربیت هستند که بستر لازم برای مشارکت مردم را فراهم کرده است.

بهمن عرفانی افزود: این شوراها دارای جایگاه قانونی بوده و تصمیمات اتخاذ شده در آن قابلیت اجرایی دارد؛چرا که بالاترین مقامات سیاسی کشور از وزیر کشور گرفته تا استاندار و فرماندار در راس این شورا قرار دارند.

وی به فعالیت شورای آموزش و پرورش مریوان در سال جاری اشاره کرد و گفت: شورای آموزش و پرورش مریوان به سبب حضور مقامات وزارتی از معاونین گرفته تا روسای سازمانهای تابعه در شهرستان و شرکت در جلسات این شورا یکی از طلایی ترین و موفق ترین دوران را پشت سر می گذارد.

مدیر آموزش و پرورش مریوان تصریح کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون شورای آموزش و پرورش مریوان 8 جلسه تشکیل داده است و در این هشت جلسه مصوبات خوب و قابل اجرا به ویژه در بحث رفع کمبود فضاها با اختصاص اعتبارات میلیاردی تصویب شده است.

وی در پایان این موفقیت ها را نتیجه کار تیمی و بهره گیری از خرد جمعی اعضای شورای آموزش و پرورش و در راس آنها فرماندار دانست و از همه آنها تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار