مسئول حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری:

دشمنان از ایجاد دسیسه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دست برنمی‌دارند

شهرری(پانا) - مسئول حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری گفت: دشمنان هیچگاه در ایجاد توطئه برای ضربه زدن به نظام اسلامی دست برنمی دارند و تمام نقشه های آنان با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، خنثی شده است.

کد مطلب: ۷۰۳۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی مسئول حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنانمان در حادثه تلخ و جانسوز نفتکش سانچی گفت: گاهی بروز چنین حوادثی ناگزیر و خارج از اراده مردم است، بنابراین باید همواره تسلیم قضای الهی بود و به خداوند توکل کرد.

وی بیان کرد: بروز حوادثی مانند فروریختن ساختمان پلاسکو در سال ۹۵، زمین لرزه اخیر در غرب کشور و حادثه نفتکش سانچی، تذکری به ما است تا یادمان باشد دنیا محل گذر است و تنها کسانی که اهل تقوی، ایمان و اخلاص باشند و جلب رضایت خداوند و امام زمان(عج) را دنبال می کنند، در دنیا و آخرت، موفق خواهند بود.

این کارشناس حوزه دین و فرهنگ، ادامه داد: دشمنان بدانند که اقدامات آنان مانند آتش زدن و تخریب مساجد و حسینیه ها و کشتن مردم، نمی تواند موجب دوری مردم از ولایت فقیه شود، بلکه این دشمنی ها حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را نزد مردم، عزیزتر و محبوب تر می کند.

آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی اضافه کرد: طلاب به عنوان شاگردان امام صادق(ع) و سربازان امام زمان(عج) باید باتقوی و اهل تحصیل، پژوهش، مطالعه و مباحثه باشند. نماینده مراجع معظم تقلید گفتند: رفتار و گفتار طلاب باید در مسیر رضایت امام زمان(عج) باشد.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار