تسهیلاتی ویژه ی به مناسبت ایام دهه مبارک فجر، در قالب طرح «مهرآب»

به مناسبت دهه مبارک فجر حق انشعاب «آب»و «فاضلاب» در تمامی شهرهای استان البرز بصورت تسهیلات (نقد واقساط) واگذار می شود.

کد مطلب: ۷۰۳۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، به مناسبت دهه مبارک فجر حق انشعاب«آب»و «فاضلاب» درتمامی شهرهای استان البرز بصورت تسهیلات (نقد واقساط) واگذار می شود .

غلامرضا رضایی فر مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: به میمنت فرا رسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر، تسهیلاتی ویژه ی این ایام درقالب طرح«مهرآب» برای کلیه شهروندان متقاضی خرید انشعاب آب یا فاضلاب درنظر گرفته شده وشهروندانی که مایل به استفاده از این تسهیلات هستند بایستی در فاصله زمانی اول تا 22 بهمن 96 به دفاتر امورمشترکین درکلیه شهرهای استان مراجعه نمایند .

وی افزود: افرادی که متقاضی خرید انشعاب«آب»یا «فاضلاب»هستند 25 درصد از کل مبلغ حق انشعاب رابصورت نقدی پرداخته وبقیه مبلغ حق انشعاب را باتحویل چهارچک سه ماهه(برای یکسال) بدون احتساب کارمزد پرداخت می کنند .

رضایی فر با اشاره به اینکه تسهیلات ارایه شده شامل خدمات قابل ارایه درحوزه خدمات پس از فروش انشعاب (افزایش واحد، تغییر کاربری املاک مسکونی وغیرمسکونی) هم می شود، تصریح کرد: با توجه به راه اندازی سامانه خدمات الکترونیک امور مشترکین این شرکت،ارایه خدمات فروش و پس از فروش به صورت رایگان وغیرحضوری با مراجعه به نشانی crm-abfaalborz.ir از طریق سیستم رایانه ای یا تلفن های همراه انجام می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار