مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد

راه اندازی کلینیک دندان پزشکی ویژه فرهنگیان در تبریز/احداث دهکده ورزشی دانش آموزی

تبریز(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان آدربایجان شرقی از راه اندازی کلینیک دندان پزشکی ویژه فرهنگیان تا 3 ماه آینده در تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۱۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد


جعفر پاشایی در کارگروه مهندسی فرهنگی و بازانگاری نقش و جایگاه زنان در پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در باشگاه فرهنگیان نقش خطیر آموزش و پرورش در جامعه را یادآور شد و گفت: آموزش و پرورش به لحاظ ماموریت و مسئولیت سنگینی که دارد یک شبه نمی تواند تمام مشکلات را حل کند.
وی ادامه داد: مشکل آموزش و پرورش مشکل همه آحاد جامعه است و هر کشوری که بخواهد مسیر پیشرفت و توسعه را طی کند باید به آموزش و پرورش توجه ویژه ای داشته باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان این که اخلاق گمشده جامعه امروزی است افزود: تربیت اخلاقی به معنی شکل گیری سالم نسل ها است و نسل نوجوان نیاز دارد تا در دامن پاک مادران و با روزی حلال پدران و در مدارس که مکان تعلیم و تربیت است بزرگ شوند.
پاشایی ادامه داد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به حیات طیبه تاکید شده است و رویکرد ما در دستگاه تعلیم و تربیت استان تاکید بر اخلاق مداری و رضایت مندی عمومی بوده است.
وی تصریح کرد: به عنوان سکاندار دستگاه تعلیم و تربیت استان شاید از کم کاری گذشته ام ولی بی اخلاقی را نمی توان بپذیرم.
مدیر کل آموزش و پرورش استات با اشاره به اقدمات انجام یافته و کسب رتبه های برتر علمی آموزشی و پرورشی در 4 سال گذشته گفت: اگر موفقیتی در این مدت بوده بخش مهمی به تلاش و همکاری بانوان شاغل در آموزش و پرورش استان برمی گردد.
پاشایی به کمبود منابع مالی دولت اشاره کرد و گفت: با داشتن منابع مالی کافی کار کردن هنر نیست بلکه با محدودیت ها کار کردن و موفق شدن هنر است.
وی استقرار پایه دوازدهم در سال تحصیلی آینده را مهم ترین چالش آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: تجهیزات و نیروی انسانی برای استقرار پایه دوازدهم در استان فراهم است و امید است با همکاری مجموعه آموزش و پرورش مشکلی در این راستا نداشته باشیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت: تلاش می کنم بستر و زمینه فعالیت بانوان در سطوح مدیریتی بالا در آموزش و پرورش استان فراهم شود هرچند که در حال حاضر هم تعدادی از بانوان در امر خطیر مدیریتی مشغول فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار