رمز موفقیت آموزش مراقبین سلامت، برقراری ارتباط موثر است

مدیر گروه سلامت جمعیت خانواده و مدارس معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: رمز موفقیت آموزش مراقبین سلامت، برقراری ارتباط موثر است.

کد مطلب: ۷۰۱۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پاناازخراسان رضوی، میترا رضااف اظهارکرد: افزایش مهارت مراقبین سلامت در ایجاد و ارتقاء سواد سلامت و متعاقبا کاهش بیماری های مختلف، از اهداف اصلی گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت است.

وی افزود: با توجه به اهمیت توانمندسازی کارکنان در ارائه صحیح برنامه های بهداشتی به گروه های هدف، 4کارگاه آموزشی با عناوین مهارت ارتباط اجتماعی در جوانان آشنایی با طرح مدارس مروج سلامت و دستورالعمل طرح تمرینات کششی و سلامت باروری و بلوغ در نوجوانان برگزار گردید.

مدیر گروه سلامت جمعیت خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور درادامه ضمن تاکید بر لزوم آگاهی مراقبین سلامت درخصوص مهارت های اجتماعی و به کار گیری آموزش های ارائه شده در برخورد با مراجعین افزود: ارتباط خوب با مراجعین به کارکنان این فرصت را می دهد که بتوانند انگیزه ی لازم برای بکارگیری اصول بهداشتی را با ترغیب و تشویق در رفتار و سبک زندگی آنان ایجاد کنند.

میترا رضااف داشتن مهارت برقراری ارتباط صحیح را عامل ایجاد حس اعتماد به نفس در کارکنان دانست و از کلیه کارشناسان بهداشتی، مراقبین بهداشت و بهورزان، در خصوص ارائه خدمات بهداشتی با کیفیت به مراجعین تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار