در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری :

کارگاه آموزشی توانمند سازی مدیران و معاونین مدارس در حوزه برنامه نویسی عملیاتی برگزار شد

شهرری (پانا)- کارگاه آموزشی توانمند سازی مدیران و معاونین مدارس در حوزه برنامه نویسی عملیاتی در سالن همایش های جلال آل احمد واقع در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با حضور مدیران و معاونین مدارس سطح منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۱۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این کارگاه ضمن ارائه سرفصلی از اصول برنامه نویسی عملیاتی در حوزه مدیریت مطالب با در اختیار قرار دادن نمونه ای از جدول برنامه ی عملیاتی مدارس به شیوه ی کارگاهی نسبت به آموزش شیوه های عملکرد در زمینه برنامه نویسی عملیاتی اقدام شد.

مراد شجاعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره و مدرس این دوره گفت: برنامه عملیاتی یک ابزار دقیق برنامه ریزی اجتماعی به حساب آمده و استراتژی سازمانی را برای رسیدن به یک هدف مشخص می نماید، جزئیات در نظر گرفته شده در چنین طرحی به کارآمدی سازمان کمک نموده و می تواند ماموریت سازمان را برای رسیدن به چشم انداز ترسیمی یاری رساند.

وی ادامه داد: تولید یک طرح عملیاتی معمولا به صورت گام به گام ترسیم شده و گروه یا فرد را برای رسیدن به هدف غایی هدایت می نماید و بنابراین برای رسیدن به اهnاف کوتاه مدت و بلند مدت در مدارس همه مدیران و معاونین باید در این زمینه آموزش دیده و مهارت پیدا کنند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار