2هزار کارت هدیه صدهزار تومانی به دانش آموزان نیازمند لرستانی اهدا می‌شود

خرم آباد (پانا) - سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به سیاست توسعه عدالت آموزشی و حمایت از دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار از توزیع 2هزار کارت هدیه یک میلیون ریالی بین دانش آموزان نیازمند استان خبر داد .

کد مطلب: ۷۰۱۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد

خیرالله خیرایی با اعلام این خبر افزود : خط مشی دستگاه تعلیم و تربیت ، اهمیت به تحصیل و آموزش دانش آموزان است و تلاش می شود با حفظ شان انسانی دانش آموزان، آن‌ها را برای شکوفایی استعدادهای خود و ساختن آینده ی روشن کشور یاری کنیم .

وی تاکید کرد : دانش آموزان سرمایه های آینده کشورند و هراقدامی که موجب فراهم شدن بستر مناسب برای شکوفایی استعدادهای و اعتلای علمی و فرهنگی آنان شود ؛ از دید آموزش و پرورش مخفی نخواهد ماند .

خیرایی بر این نکته تاکید کرد که دانش آموزان زیادی هستند که به واسطه مشکلات مالی و فقراقتصادی قادر به تامین مایحتاج تحصیلی خود نیستند و خیرین حقیقی و حقوقی باید کمک کنند تا با حمایت مادی و معنوی از دانش آموزان نیازمند این مشکل برطرف شود .

وی در ادامه اضافه کرد : گر چه آموزش و پرورش به اندازه وسع و توان خود از تمام ظرفیت ها برای حمایت از این دانش آموزان استفاده می کند ، ولی باید خیرین هم نسبت به این دانش آموزان که سرمایه های آینده کشورند ، احساس مسئولیت کنند و از ثروت و دارایی خود برای رشد و پیشرفت دانش آموزان نیازمند هزینه کنند .

خیرایی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با شرکت های بیمه گذار برای حمایت از این دانش آموزان گفت : 2هزار کارت هدیه یک میلیون ریالی با مشارکت شرکت های بیمه گذار بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار