مدیر کل استاندارد استان زنجان:

درآمد اداره کل استاندارد زنجان در 9 ماهه نخست سالجاری 229 درصد افزایش داشت

زنجان (پانا) - مدیر کل استاندارد استان زنجان از افزایش در آمد این اداره کل در 9 ماهه نخست سالجاری خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۰۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد

داود کارگرزاده در گفت و گو با پانا گفت: تفکرجهادی بین کارکنان و مشارکت و فعالیت واحدهای اداری و فنی این اداره کل، در راستای استاندارد سازی واحدهای تولیدی و به تبع آن افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل دانست.

وی افزود: در طی 9 ماه سالجاری درآمد این اداره کل، از محل واردات، ارزیابی انطباق و کارمزد خدماتی مطابق تعرفه جدید سازمان ملی استاندارد ایران، بالغ بر، شش میلیارد و پانصد و چهار میلیون ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 229 درصد افزایش داشته و به حساب خزانه استان واریز شده است.

مدیر کل استاندارد استان زنجان، اظهار کرد: در بازه زمانی مشابه سال گذشته درآمد این اداره کل، یک میلیارد و نهصد و چهارمیلیون ریال بوده است که این میزان نسبت به سال گذشته با رشد چشمگیر 229 درصدی همراه بوده است.

14 فقره گواهینامه انطباق صادراتی، برای انواع کشمش و خرما در استان زنجان

مدیر کل استاندارد استان زنجان اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد گواهینامه های انطباق صادر شده برای کالاهای صادراتی، 14 فقره می باشد که این گواهینامه ها شامل انواع کشمش و خرما بوده است .

کارگرزاده اعلام نمود: ارزش ریالی این محموله ها، هجده و نیم میلیارد ریال و وزن آنها بیش از 7 تن بوده است .

مدیر کل استاندارد استان زنجان افزود: پس از صدور گواهینامه های انطباق صادراتی برای محموله های مذکور، این محموله ها به کشورهای هدف؛ ازجمله: هلند، مجارستان، مالزی، روسیه، اتریش و ترکیه صادر شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار