بازدید مدیر آموزش و پرورش شازند از مجموعه پرورش گیاهان دارویی کاسیا

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شازند به همراه معاونین و کارشناسان مربوطه از مجموعه تولید و فراوری گیاهان دارویی کاسیا بازدید کردند.

کد مطلب: ۷۰۰۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، کمال آبادی در این بازدید توجه به گیاهان دارویی را یک ضرورت برای جامعه حال و آینده دانست.

وی افزود: بهتر است تا همه افراد جامعه از خواص گیاهان دارویی مطلع باشند و برای نهادینه شدن این امر باید آموزش دانش آموزان را مورد توجه قرار داد.

مدیر آموزش و پرورش شازند بیان کرد: امیدواریم با تعامل بین دستگاه های مربوطه بتوانیم در خصوص ایجاد رشته گیاهان دارویی و فراوری آن در هنرستان کشاورزی علی ابن ابیطالب اقدام نماییم.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت کاسیا نیز گفت: از 13 اقلیم موجود در دنیا ایران دارای 11 اقیلم است که این مهم زمینه مناسبی برای کشت و پرورش گیاهان دارویی فراهم می کند.

میر مهدی افزود: شرکت کاسیا با تامین نهاده ها و آموزش دانش آموزان در زمینه کاشت گیاهان دارویی و تضمین خرید محصول آنها آمادگی لازم در خصوص عقد تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش را دارد .

وی با تاکید بر اهمیت خود اشتغالی و خوداتکایی این گونه اقدامات را گام موثری جهت توسعه و آبادانی کشور دانست و بر نقش هنرستان ها و پژوهش سراهای دانش آموزی در این زمینه تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار