استاندار قزوین در بازدید از یک مجتمع تولید شیر گوشت در تاکستان:

بهره وری مجتمع های کشاورزی و دامپروری با استفاده از شیوه های کارآمد محقق می شود

استاندار قزوین به همراه جمعی از مدیران استان از مجتمع تولیدی شیر و گوشت آوین دشت و دشت رادین واقع درشهرستان تاکستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۹۹۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، عبدالمحمد زاهدی" روز پنج شنبه به همراه بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ، آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری ،حبیبی معاون اقتصادی استانداری ،مدیرکل حوزه استاندار،فرماندار تاکستان، فاطمه خسمه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و جمعی از مدیران استانی از مجتمع تولید ی شیر و گوشت آوین دشت و دشت رادین واقع درشهرستان تاکستان بازدید کرد.
استاندار قزوین در بازدید از مجتمع تولید ی شیر و گوشت آوین دشت و دشت رادین که در جریان سفر یکروزه به شهرستان تاکستان صورت گرفت، بیان داشت: این مجتمع مدرن مراتب ارتقا را با موفقیت پشت سرگذاشته و در حال حاضرمجموعه ای کاملا حرفه ای و تخصصی در استان و کشور است.
وی بیان کرد: این مجتمع تولیدی واحدی نمونه است ، که می تواند الگوی سایر واحدهای این بخش قرار بگیرد.
استاندار گفت: این مجموعه الگوی موفق برای فعالان بخش دام پروری است و از تجربه خوب این شرکت در زمینه ارتقای بهره وری، ترویج روش های بهینه و کارآمد برای تولید با کیفیت استفاده شود.
مجتمع بزرگ آوین و رادین دشت ، در شهرستان تاکستان بخش خرمدشت با مدرنترین دستگاه شیردوشی روتاری با ظرفیت دوشش همزمان ۸۲ راس دام شیری، وحجم تولیدی بالغ بر ۲۰۰ تن شیرخام در روز و اشتغالزایی 230نفری ، از مجموعه های تولیدی موفق استان می باشد.
شرکت کشت و صنعت آوین دشت در 22 کیلومتری جنوب غربی شهرستان تاکستان و در حاشیه جاده آسفالته خرمدشت به ضیاء آباد و در 30 کیلومتری شهر ابهر واقع شده است.
کشت و صنعت آوین دشت در سال 1381 با هدف ایجاد یک مجموعه بزرگ تولیدی شیر و گوشت در محدوده ای دیوارکشی شده به وسعت 40 هکتار راه اندازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار