اعطای نمایندگی کیوکوشین ماتسوشیما به مربی کاراته دماوندی

دماوند(پانا)-امام جمعه دماوند در مراسم اهدا نمایندگی «ماتسوشیما» به شهرستان دماوند، گفت: اعتماد به نفس جوانان در ورزش سبب پیشرفت جامعه می شود.

کد مطلب: ۶۹۹۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پاناشهرستان های استان تهران،حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی در مراسم اهدا نمایندگی «ماتسوشیما» به شهرستان دماوند و «دان ۵» به شیهان «محمد شکری» که با حضور شیهان «ایرج نوروزی» ، نماینده ماتسوشیما استان تهران برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی)خطاب به جوانان درخصوص تحصیل، تذهیب و ورزش گفت: جوانان منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ورزش را سرلوحه کار خود قرار دهند.
امام جمعه دماوند اضافه کرد: شهرستان دماوند در رشته‌های ورزشی بهترین افراد را دارد و افتخارات خوبی نیز در مسابقات گوناگون کسب کرده‌اند وباید با کمک به این عزیزان در جهت رشد و شکوفایی استعداد آن‌ها گام برداریم ومیبایست به جوانان اعتماد به نفس داده و از این اعتماد به نفس در مسیر پیشرفت جامعه استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که بسیار اهمیت دارد این است که از طریق ورزش شهرستان دماوند را بیش از پیش در کشور بشناسانیم.
رئیس هئیت کاراته شهرستان دماوند نیز در این مراسم، گفت: اعطای نمایندگی کیوکوشین ماتسوشیما دماوند به مربی این شهرستان گامی رو به جلو برای ترویج این ورزش رزمی در دماوند است، که مورد استقبال عمومی مربیان، پیشکسوتان وهنرجویان سبک‌های آزاد کاراته در این شهرستان نیز قرارگرفت.
مهدی موحد افزود: جوانان دماوند استقبال خوبی از ورزش کاراته دارند و باید استعداد آن‌ها در این جهت رشد و پرورش یابد.
شایان ذکر است، پیش از این نیز، مهدی موحد و سعید ملامحمدی به ترتیب در سبک‌های «کیوکوشین ایچی گکی» و «کیوکوشن کان» موفق به اخذ نمایندگی شهرستان دماوند شده بودند.

/خبرنگار: نازنین رحمانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار