شهردار اردبیل:

پیروزی در جبهه مقاومت روحیه بسیجی و جهادی را به نمایش گذاشت

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل گفت: پیروزی در جبهه مقاومت با شجاعت و شهامت تمام نمایشی از روحیه بسیجی و جهادی رزمندگان اسلام بود که حیرت استکبار را به همراه داشت.

کد مطلب: ۶۹۹۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد

حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با محوریت تجلیل از سردار نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت در صحن علنی شورای شهر اردبیل برگزار شد اظهار کرد: به دنبال آتش افروزی‌های استکبار جهانی در منطقه و رشد قارچ‌گونه گروه‌های تکفیری و ضدانسانی رزمندگان دلاور و فرزندان رشید این مرز و بوم در جبهه مقاومت حضور یافته که افتخارات آنها برای همه ما تا ابد اسباب عزت، اقتدار و عظمت خواهد بود .

وی با بیان اینکه این افتخارات و ایثارگری‌ها بر کسی پوشیده نبوده و دشمنان جهان اسلام همواره از جبهه مقاومت واهمه و هراس دارند، خاطرنشان کرد: در سخت‌ترین شرایط و وضعیتی که هیچکس تصور آن را نمی‌کرد شکست خفت‌بار گروه‌های تکفیری و داعشی را شاهد بودیم که سبب شد برای همیشه در سایه مجاهدت رزمندگان اسلام بساطشان برچیده شود .

شهردار اردبیل نهادینه شدن تفکر بسیجی، روحیه جهادی و انقلابی را در کنار ولایتمداری از رمز و رموز این پیروزی‌ها و کامیابی‌ها خواند و افزود: پیروزی جبهه مقاومت نشان داد که با صبر و تکیه بر مبانی دینی و آموزه‌های اعتقادی می‌توان دشمن و اهداف آن را در گام‌های نخست ناکام گذاشت .

لطف‌اللهیان بیان کرد: در جبهه مقاومت ما شاهد حضور یادگاران 8 سال دفاع مقدس و فرماندهان کارکشته کشورمان بودیم که هر یک از آنها نظیر سردار نوعی اقدم توانستند با صلابتی بی‌نظیر آرامش و امنیت را برای اهالی کشورهای همسایه فراهم آورند .

وی گفت: ما امروز به معنای واقعی مدیون جامعه ایثارگران هستیم و هر دستاوردی برای این کشور حاصل شده در سایه مجاهدت رزمندگان اسلام جانفشانی شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان بوده که امنیت و آرامش را برای این مرز و بوم به ارمغان آورده است .

شهردار اردبیل اضافه کرد: دشمنان قسم خورده جامعه اسلامی همچنان به فکر برنامه‌ریزی‌های خصمانه‌ای هستند که قطعا هوشیاری و بصیرت امت اسلامی حرکت آنها را در نطفه خفه خواهد کرد .

لطف‌اللهیان با تجلیل از خدمات سردار سرافراز جبهه مقاومت رحیم نوعی اقدم از خطه استان اردبیل از این یادگار 8 سال دفاع مقدس به عنوان اسطوره مجاهدت، اخلاص و صداقت تمام عیار یاد کرد .

وی گفت: شورا و شهرداری اردبیل تصمیم گرفتند تا به پاس این مجاهدت‌ها و پیروزی جبهه مقاومت از این سرمایه معنوی تجلیل کرده و زمینه تقدیر و تشکر مردم اردبیل را در قالب نمایندگان پارلمان محلی و مجموعه شهرداری فراهم آورند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار