معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قزوین:

بازدید داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از اردوگاه دانش آموزی شهید بابایی قزوين

داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک به همراه مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان قزوین از اردوگاه دانش آموزی شهید بابایی قزوین بازدید کردند.

کد مطلب: ۶۹۹۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی استان قزوین ضمن خیرمقدم وتشکر از بازدید کنندگان و معرفی اردوگاه به کاهش رفتار های پرخطر از طریق توسعه و بانشاط سازی فضاهای پرورشی و اردوگاهی تأکید کرد.

وی به تشریح بخش هایی از مشکلات اردوگاه از جمله پیگیری مساعدت به پروژه های عمرانی رفع مشکل مخابراتی ، فنس گذاری اردوگاه و سوق دادن بخش خصوصی به این مجموعه بزرگ پرداخت.

در ادامه مرتضی سمیعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نیز ضمن تشکر از میهمانان به بیان روند فعالیت های عمرانی و اجرایی در اردوگاه پرداخت و افزود: این اردوگاه ظرفیت اجرای برنامه های ملی را دارد و امیدواریم در تخصیص های اعتباری استان، اردوگاه به صورت ویژه لحاظ گردد.

در بخش دیگری از این بازدید علی عسگرجوانبخت مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان ، با توجه به تخصیص 20میلیارد تومانی سفر ریاست محترم جمهوری در مهرماه95 اذعان کرد: 50درصد این بودجه تخصیص برای احداث سالن ورزشی چندمنظوره ، سالن آمفی تئاتر و زیرساختهای اردوگاه شهید بابایی هزینه شده است.

وی افزود: امیدواریم تخصیص مابقی اعتبار مورد نظر صورت گیرد تا طرح های شروع شده تکمیل شود. البته سالن ورزشی چند منظوره در دهه فجر سال 96 افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

درپایان داود محمدی نماینده مردم قزوین البرز وآبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از فعالیتهای اداره کل آموزش وپرورش واداره کل نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس استان بابت پیگیری و اجرای پروژه های عمرانی در اردوگاه مذکور گفت: بخش خصوصی می تواند به اردوگاه ورود کند.

وی افزود: اردوگاه شهید بابایی با توجه به موقعیت مکانی و نزدیکی به تهران ، جزء برنامه های ملی و ظرفیت بی نظیر دارد.

محمدی تصریح کرد: برای ادامه اجرای پروژه ها با رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور و استان ، وزیر آموزش وپرورش ، استانداری قزوین و مسئولین ذیربط رایزنی خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار