آغاز به کارهفتمین جشنواره نوجوان سالم در قوچان

مدیر دبیرستان شاهد عرفان قوچان: پیشگیری از آسیب های اجتماعی هدف جشنواره نوجوان سالم است و ترویج زندگی سالم، باورهای دینی و اعتقادی، پیشگیری از رفتارهای پرخطر، گسترش نهضت پیشگیری از آسیب های اجتماعی از دیگر اهداف این جشنواره است.

کد مطلب: ۶۹۹۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ،رجبعلی جنگی مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهار داشت: امروزه به دلیل فناوری های نوین شاهد گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه هستیم که این مسئله وظیفه دستگاه های مختلف را سنگین تر می کند. دانش آموزان در این زمینه باید به اندازه کافی و به حد مطلوب آموزش ببینند و راهنمایی شوند که این امر بدون همکاری خانواده ها، اولیا و فرهنگیان در بدنه آموزش و پرورش اتفاق نمی افتد.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه آسیب های اجتماعی و فعالیت در کاهش این آسیب ها در آموزش و پرورش روند رو به رشدی داشته است، افزود: آموزش مهارت های زندگی یکی از اقدامات آموزش و پرورش در این حوزه بوده است. شیوه های زندگی سالم و عاری از مواد مخدر و روان گردان ها، پیشگیری از استعمال دخانیات و رفتارهای پرخطر و آسیب های غیرعمدی و خشونت می تواند بخش هایی از پیشنهادهای این جشواره می باشد

جنگی گفت: جشنواره نوجوان سالم زمینه ای برای رشد و تعالی استعدادها و توانایی های دانش آموزان و ارتقای رشد اخلاقی آنان فراهم کند تا شاهد حضور افرادی در جامعه باشیم که زندگی سالم تری را در پیش می گیرند. مهلت ارسال آثار از مدرسه به کارشناسی بهداشت تا روز پنجم بهمن ماه سال جاری می باشد .قالبهای اثر مقاله نویسی/ روزنامه دیواری/ نقاشی/عکاسی/فیلم کوتاه/نمایش/ نرم افزار وچند رسانه ای بوده که پوستر جشنواره نیز به مدارس ارسال شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار