رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از زندان شهرری بازدید کرد

شهرری (پانا) - رئیس سازمان زندان‌ها با همراهی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از زندان شهرری بازدید کرد و به بررسی مشکلات مطرح شده از سوی زندانیان پرداخت.

کد مطلب: ۶۹۹۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه اعتقاد داریم زندانی گناه کرده و مجرم شده است و باید محکومیتش را در چرخه اصلاح و تربیت در زندان سپری کند، افزود: خانواده این زندانیان تقصیر و گناهی متوجه‌شان نیست و نباید فشار مضاعف به خانواده زندانیان وارد شود.

وی با حضور در سالن مادران با اهدای هدایایی به فرزندان زندانیان از آنان دلجویی کرد. دراین بازدید زندانیان از اقدامات بهداشتی و درمانی زندان ابراز رضایت و اعلام کردند که پزشکان زندان به طور مرتب از زندان بازدید و در جریان وضعیت جسمانی و سلامت فرزندانمان قرار دارند.

جهانگیر با اشاره به امضای تفاهم نامه بین سازمان زندان‌ها با کمیته امداد گفت: این تفاهم‌نامه باید به‌گونه‌ای اثربخش باشد و تقاضا داریم که حمایت از خانواده‌های زندانیان بیشتر باشد تا مشکلاتی را که در نبود سرپرست خانواده برای آنها ایجاد می‌شود برطرف شود.

فتاح رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه تعامل بسیار خوبی با سازمان زندان‌ها داریم، اظهارکرد: اقدامات بسیار خوبی در زندان شهرری انجام شده است، اما سرانه زندان کافی نیست و دراین راستا باید از سازمان زندان‌ها حمایت بیشتری انجام شود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار