رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خبرداد:

جلوگیری از بروز تخلفات صنفی در اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: نظارت دقیق بر عملکرد و فعالیت‌های اصناف استان اردبیل انجام شده تا از بروز تخلفات جلوگیری شود.

کد مطلب: ۶۹۹۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

سیدحامد عاملی رئیس سازمان صنعت اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات مناسب و کیفی به مردم توسط اصناف استان باید تلاش و جدیت بر این باشد تا نظارت دقیق بر عملکرد و فعالیت‌های اصناف استان انجام شده و از بروز تخلفات جلوگیری شود .

وی با اشاره به نامه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص قانون ممنوعیت به کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه توسط مراکز تولید،توزیع و متصدیان واحدهای صنفی بیان کرد: انتظار می‌رود این امر در سطح استان مورد توجه قرار گیرد .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در مورد تحقق سامانه مد و لباس در راستای حمایت از برندهای ایرانی اسلامی و تولیدات داخلی افزود: اتاق اصناف با تشکیل کارگروه در این زمینه به شهرستان‌های تابعه برای اقدام مشابه اطلاع‌رسانی کنند و تمهیدات لازم در این زمینه را انجام دهند .

عاملی با اشاره به عملکرد اتاق اصناف مرکز استان در خصوص رسیدگی به گزارشات و شکایات ارجاعی اداره نظارت وبازرسی سازمان و پاسخ استعلام‌ها از طریق اتحادیه‌های صنفی گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی سریع به شکایات مردمی باید رسیدگی به پرونده‌های تخلفات صنفی در اسرع وقت انجام شود و برای محقق شدن این امر، مجموعه اتاق اصناف و سازمان باید تمام توان خود را به کار گیرند .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: اصناف استان باید تلاش لازم را در راستای جلب رضایت مردمی فراهم آورده و از ایجاد برخی بی‌نظمی‌ها و نارضایتی‌ها جلوگیری کنند چراکه به طور قطع با هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه با اصناف متخلف برخورد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار