معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

آموزش و پرورش در زمینه اوقات فراغت جوانان در بین دستگاههای اجرایی رتبه برتر استان را کسب کرد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بر اساس بررسی ها و ارزیابی های دستگاههای اجرایی استان که رتبه برتر و امتیاز بالا را در زمینه ی اوقات فراغت جوانان به خود اختصاص داده اند، بیشترین امتیاز مربوط به دو دستگاه آموزش و پرورش و شهرداری تبریز با امتیاز هزار می باشد.

کد مطلب: ۶۹۸۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

رحیم شهرتی فر در جلسه ستاد سامان دهی امورجوانان استان و تجلیل از دست اندرکاران اوقات فراغت گفت: اوقات فراغت در زندگی فردی و در کل جامعه همواره در فعالیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعیش، پرورشی و روحی و انجام تکالیف شرعی به صورت اسلامی و مذهبی جاری است.

وی ادامه داد: موضوع مهندسی اجتماعی و فرهنگی با توجه به مدیریت زمان باید در مورد شناخت نیازها مورد توجه ویژه قرار گیرد و تمامی نهادهای مسئول با بسیج امکانات جهت اعتلای فرهنگ اوقات فراغت، به شناخت نیازها و خواسته های مردم پرداخته و جوابگوی آنها باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به مسئولیت همگانی در غنی سازی اوقات فراغت مردم گفت: ما در مقابل خوب گذراندن عمر مردم مسئولیم و این دقیقا یعنی اوقات فراغتی که آنان دارند.

وی با اشاره به تشکل های مردمی که بدون هیچ توقع از بودجه عمومی، خیرخواهانه در راستای رفع نیازهای جامعه در زمینه اوقات فراغت تلاش می کنند، ادامه داد: این تشکل ها برنامه های اوقات فراغت را در جامعه غنی سازی کرده و نهادها در کنارانجام فعالیت های اقتصادی، پزشکی، فرهنگی و اجتماعی اوقات فراغت را در مناطق محروم استان محقق می سازند.

شهرتی فر اعلام کرد: بر اساس بررسی ها و ارزیابی های دستگاههای اجرایی استان که رتبه برتر وامتیاز بالا را در زمینه ی اوقات فراغت جوانان به خود اختصاص داده اند، بیشترین امتیاز مربوط به دو دستگاه آموزش و پرورش و شهرداری استان با امتیاز هزار می باشد.

وی تصریح کرد: هلال احمر و کمیته امداد استان با امتیاز 850 و فرهنگ و ارشاد و سازمان فنی و حرفه ای با 750 امتیاز جز دستگاههای برتر می باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت:در بین دانشگاه های استان، دانشگاه پیام نور استان و علوم پزشکی تبریز رتبه های برتر را با کسب 750 امتیاز در زمینه تامین اوقات فراغت مردم کسب کرده اند و در نیروهای مسلح استان، سپاه عاشورا با 800 امتیاز و پدافند هوایی شمال غرب با 700 امتیاز جزو رتبه های برتر شده اند.

وی با اشاره به این‌که شهرستان تبریز، بناب، مرند و کانون جوانان سردرود در زمینه ساماندهی اوقات فراغت جوانان فعال بوده و صدا و سیما و مرکز بهداشت استان نیز قابل تقدیر شناخته شده اند گفت: 21 دستگاه اجرایی در این زمینه همکاری داشته اند.

شهرتی فر با بیان اینکه ورزشگاه و مسابقات فرهنگی باید اشاعه دهنده فرهنگ اسلامی باشد، گفت: یک عده سوء استفاده کننده از هیجانات مردم ، شعارهای انحرافی می دهند و اینان احساسات کل جامعه را ناراحت می کنند.

وی با اشاره به مسابقه اخیر پرسپولیس با تراکتور سازی گفت: این موضوع مایه تاسف و نگرانی جامعه است، چرا که در صحنه ورزش این رفتارها و شعارهای انحرافی منجر به اختلاف و تفرقه و نفرت انگیزی می شود. انتظار داریم تماشاگران تیم تراکتور سازی و مردم آذربایجان با فرهنگ و ادب خود، در مقابل بی ادبی که رخ داد، عمل کنند و به آنها ادب را نشان دهند.

شایان ذکر است،در پایان این جلسه از فعالان و مدیران دستگاه های اجرایی برتر و کارشناسان در زمینه ی اوقات فراغت جوانان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار