رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری:

مشکلات اقتصادی را نباید به سیاست گره زد

شهرری (پانا) -رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه دشمنان در صددند تا آرامش و آسایش داخل کشور را مانند سایر کشورهای خاورمیانه از بین ببرند، گفت: باید در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشیم و هرگز مشکلات اقتصادی را به سیاست گره نزنیم.

کد مطلب: ۶۹۸۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام علی کنگرلو در این رابطه اظهار داشت: نقد منصفانه با تخریب بسیار متفاوت است، نقد منصفانه نیاز جامعه امروز ما است ولی نباید این انتقادات به گونه ای باشد که موجبات سوء استفاده دشمنان نظام را فراهم کند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم باید بدانند که مسیرهای غیر قانونی، و هیجانی که به ساختار کلی نظام لطمه وارد می کند، راه خوبی برای بیان اعتراض هایشان نسبت به مسائل اقتصادی و گرانی ها نیست، افزود: مردم باید بدانند که دل سوزان نظام و انقلاب تمام سعی و تلاش خود را می کنند که کمترین آسیب و کمبود اقتصادی متوجه مردم شود.
وی با بیان اینکه مردم در طول عمر با برکت انقلاب همواره در صحنه های مختلف و حساس نشان داده اند که همیشه پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند، ابراز داشت: مسئولان دل سوز نظام باید انجام برخی امور در حوزه اقتصاد و معیشت، مردم را نسبت به انقلاب امیدوارتر کنند.
حجت الاسلام کنگرلو وجود نظرات مختلف و مخالف هم در جامعه را بسیار طبیعی دانست و گفت: اعتراضات و انتقادات به عملکرد دستگاه های مختلف حاکمیتی نباید اصل نظام اسلامی را نشانه رود چرا که ملت بزرگ ایران برای تاسیس حکومت شیعه اسلامی و تنها کشور مستقل جهان جانفشانی ها و رشادت های زیاد انجام داده است.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار