نوین ترین روش ها و صنایع بازاریابی و تبلیغات در نمایشگاه بین المللی تهران ارایه می‌شود

تهران (پانا) - همزمان با چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته که از 12 تا 15 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، نوین ترین و جدیدترین روش ها، فنون،تکنولوژی ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.

کد مطلب: ۶۹۸۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته؛ در این نمایشگاه حدود 400 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 10 کشور جهان حضور و مشارکت دارند.

در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته علاوه بر جمهوری اسلامی ایران، کشورهای آلمان، ترکیه، بلژیک،کره جنوبی، تایوان، چین، فرانسه، ژاپن، ایتالیا و اسپانیا نیز حضور دارند و تکنولوژی ها و خدمات مرتبط با حوزه تبلیغات و بازاریابی را ارائه می کنند.

رونمایی از دستگاه برش دیجیتال تخت، به نمایش گذاشتن نمایشگر مجازی (هولوگرافیک)، نمایش دستگاه تولید و طراحی روی چوب و حکاکی، ارائه پروژه واقعیت مجازی و هوشمند سازی کلیه اقلام تبلیغاتی؛ برخی از برنامه های جانبی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته است

بی شک دردنیای امروز نقش تبلیغات و بازاریابی درعرصه اقتصادی غیر قابل انکار است و آن دسته از بنگاه های اقتصادی می توانند در گود رقابت باقی بمانند که بهترین و نوین ترین برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی را برای خود داشته باشند و بی‌تردید گذار موفق و ورود به عرصه های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش بازاریابی است لذا برگزاری چنین نمایشگاه های می تواند در توسعه اقتصادی و بازار صادراتی کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.

معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی ، حمایت از صنعت تبلیغات ، ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات بین افراد جامعه و بنگاههای اقتصادی،آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی ، تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازار یابی و تبلیغات،آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین المللی و شرایط رقبا ،انتقال دانش فنی نوین و کارآمد برای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی ؛ مهمترین اهداف برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته است.

نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته از لحاظ تعداد شرکت کنندگان و از لحاظ کیفی و تنوع محصول دارای رشد قابل توجه بوده و حدود 25 درصد رشد یافته است.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته در فضائی بالغ بر 28 هزار متر مربع برپا می شود و در آن خدمات و صنایع تبليغات (محيطي ، محاطي ، ديجيتالي ورايانه اي)، تبلیغات کالا ، محصولات وخدمات، تکنولوژی دیجیتال، انواع چاپ، تجهیزات و ملزومات چاپ،رسانه ها و وسايل ارتباط جمعي، فن آوري ارتباطات،علائم تبليغاتي، نشان هاي تجاري و فرهنگي،تبليغات كالاهاي صادراتي، فعـاليت هاي بازاريـابي و تحقيق در بازار،تكنيـك هاي بازاريابي و پيشبـرد فروش،شبکه های مجازی،تبلیغات اینترنتی،تبلیغات مخابراتی،ماشيـن هاي چاپ الكترونيكي، طراحـي بسته بنـدي و دیگیر صنایع و خدمات مربط در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.

برگزاری همایش مبانی تحقیقات بازاریابی، برگزاری سه کارگاه آموزش تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش و حضور چند هیئت خارجی برخی دیگر از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات،‌ بازاریابی و صنایع وابسته از 12 تا 15 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار