برانکو تایید کرد

جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس قطعی شد

تهران (پانا) – برانکو ایوانکوویچ به‌طور رسمی اعلام کرد مهدی طارمی در پایان لیگ برتر شانزدهم از پرسپولیس جدا خواهد شد.

کد مطلب: ۶۹۸۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد

فسخ قرارداد مهدی طارمی با ریزه اسپور 4 ماه پیش کار دست پرسپولیس و طارمی داد. مهدی طارمی 4 ماه از حضور در میادین محروم شد و پرسپولیس به مدت دو نیم‌فصل نمی‌تواند بازیکن جدیدی را جذب کند.

مهدی طارمی که جای خالیش در 3 ماه گذشته در برخی دیدارهای پرسپولیس به چشم آمده است، با پایان دوران محرومیت می‌تواند از ابتدای بهمن‌ماه برای پرسپولیس به میدان برود اما بازگشت او برای پرسپولیسی‌ها مشغله فکری جدیدی ایجاد کرده است. اینکه آقای گل دو فصل اخیر فوتبال ایران با توجه به محرومیت پرسپولیس که ناشی از اشتباه خودش است در پایان مدت قراردادش در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر.

هرچند برخی معتقد بودند طارمی برای جبران اشتباهی که کرده است در پرسپولیس می‌ماند اما امروز برانکو حرف آخر را زد. او پس از خروج از جلسه هیات مدیره رسماً اعلام کرد که طارمی به‌صورت مکتوب به باشگاه اعلام کرده است حاضر نیست قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند و قصد دارد در پایان فصل راهی فوتبال اروپا شود.

پرسپولیس به‌حکم محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات اعتراض کرده و حالا باید منتظر اظهارنظر دادگاه حکمیت ورزش باشد. هرچند امیدها برای بخشش محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی وجود دارد اما اگر CAS هم حکم فیفا را تایید کند شاگردان برانکو به مشکل بزرگی برخورد خواهند کرد و شاید هواداران پرسپولیس به‌رغم خاطرات خوبی که با طارمی داشته‌اند هیچ‌وقت او را نبخشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار