معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش اصفهان :

بهترین راه کنترل آسیب های اجتماعی،پیشگیری است

جلسه توجیهی _ آموزشی مدیران مدارس و رابطین طرح نماد استان اصفهان با موضوع نحوه ورود اطلاعات دانش آموزان ،کلاس بندی و نحوه ایجاد دسترسی معلمین به سامانه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۸۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان در راستای اجرای نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (طرح نماد) در استان اصفهان جلسه توجیهی -آموزشی مدیران و رابطین طرح نماد با موضوع نحوه ورود اطلاعات دانش آموزان ،کلاس بندی و نحوه ایجاد دسترسی معلمین به سامانه نماد در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش برگزار گردید.

عبدالرضا رئیسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل در این جلسه اظهار کرد: بهترین راه کنترل آسیب های اجتماعی،پیشگیری می باشد و مهم ترین ابزار آموزش و پرورش هم آموزش و توانمند سازی در سه حوزه دانش آموزی ،والدین و کارکنان می باشد که با اجرای طرح نماد و همکاری های درون سازمانی و برون سازمانی ،این امر تحقق می یابد.

وی همچنین با اشاره به طرح موضوع در شورای آموزش و پرورش در حضور استاندار و مسئولین سایر نهادهای همکار در خصوص تشریح فرایند های تمام مراقبت ، اهتمام ویژه مدیران و رابطین مدارس مجری را در اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان مورد تاکید قرار داد.

لازم به ذکر است در این طرح 305 همکار فرهنگی و پرسنل مدرسه و 2730 دانش آموز و والدین آنها تحت پوشش اهداف طرح از جمله غربالگری ،آموزش،توانمند سازی و حمایت های روانی -اجتماعی و مراقبت در برابر رفتار های پر خطر قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار