برگزاری همایش بصیرت افزایی نهم دی در بهارستان

بهارستان (پانا) - همایش بصیرت افزایی 9دی درشهرستان بهارستان باحضور عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در کانون شهید مطهری آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۸۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، اکبر رنجبر زاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ابتدای سخنان خود با یادی از امام شهدا و شهدای راه امام (ره)اظهار کرد: افتخار،سربلندی و عزت خود را مدیون امام راحل و شهدای راه امام هستیم .

وی اظهار داشت: پیام ما به سردمداران فتنه این است که گناه آنان نابخشودنی است و در وضعیتی که اکنون قرار دارند نیز حقشان بیشتر از این ها است چرا که خسارتی که آنان به کشور زدند و ظلمی که آنان به ملت روا داشتند بیشتر از صدام بوده است.

وی در ادامه افزود : در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و حتی بعد از آن دشمن هیچ وقت ساکت ننشسته است و همیشه در تلاش بوده و برنامه ریزی می کند ، در هر دهه ما را با مسائلی درگیر کرده است، یک دهه هشت سال دفاع مقدس، یک دهه کشور بعد از جنگ ،کشوری که سست و جنگ زده است، یک دهه آشوب و اغتشاش ( فتنه سال 88 ) واین به این معناست که دشمن هیچ وقت ساکت نبوده و باید این را قدر بدانیم که تنها کشوری که ساختار شکنی کرده و زیر بار زور گویی های دشمنان نرفته ، جمهوری اسلامی ایران است .

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید از دشمن انتظار دوستی داشت، افزود: کار ما بصیرت دهی و آگاهی بخشی به جامعه است و نیازی به تبادل با دشمن نخواهیم داشت ،دشمنان با حرکت ها و آگاهی بخشی ها و هوشیاری روحانیون و بسیج مردمی و نیروهای مخلص مردم مشکل دارند و ما با تمام این قوا در مقابل دشمن می ایستیم و با اقتدار و عظمت به اوج گیری ادامه می دهیم.

رنجبر زاده ، با اشاره به بیکاری و مشکلات جوانان متذکر شد : جوان ایرانی حق دارد کار داشته باشد، حق دارد ازدواج کند ، حق دارد مسکن باشد . و اینها را باید دولت حل کند و لذا ما و دولت باید برای انسجام دهی و امید دادن به جامعه بسیج شویم.

در ادامه ، رییس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و امام جمعه شهرگلستان نیز در سخنانی با اشاره به حماسه 9 دی، گفت: باید بصیرت مردم بیشتر شود و میدان دست نا اهل ها نیافتد .

وی با تاکید برا فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ادامه داد : در راس همه امور مجلس است،مردم مواظب باشند که مجلس آسیبی نبیند که این خود یک خطری بزرگ است، بصیرت و آگاهی که مردم در حماسه 9 دی داشتند و بیرون ریختند به این معنی بود که مردم مثل پروانه به دور شمع انقلاب می گردند.

حجت الاسلام صفایی گفت : با توجه به حال و هوایی که امروزه در فضای مجازی حاکم است ، مردم باید دوباره به صحنه بیایند و جلوی این فضا و شعار هایی که وجود دارند را بگیرند ،که مبادا میدان به دست نادان ها بیافتد و من معتقدم که 90 درصد کسانی که تظاهرات میکنند نادان هستند .

وی افزود : بصیرت خیلی مهم است ، هر جایی صدایی در آمد ،مردم به سمت آن صدا گرایش پیدا نکنند و هوشیار و تابع راه رهبرشان باشند .
/خبرنگار: علی نریمان زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار